افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
5

انتخاب شهردار قوچان در هاله‌ای از ابهام

  • کد خبر : 2013
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
انتخاب شهردار قوچان در هاله‌ای از ابهام

به گزارش قوچان خبر؛ این روزها با انتشار فراخوان انتخاب شهردار توسط منتخبین شورای شهر قوچان همه جا بحث انتخاب مدیریت جدید شهری و شهردار داغ شده است تاجایی که در گروه‌های مجازی شهرستان هر لحظه نام یک شخص به عنوان شهردار برده می‌شود. 🔺اما متاسفانه سکوت بدون توجیه منتخبین جدید شورا و بررسی رزومه […]

به گزارش قوچان خبر؛ این روزها با انتشار فراخوان انتخاب شهردار توسط منتخبین شورای شهر قوچان همه جا بحث انتخاب مدیریت جدید شهری و شهردار داغ شده است تاجایی که در گروه‌های مجازی شهرستان هر لحظه نام یک شخص به عنوان شهردار برده می‌شود.

🔺اما متاسفانه سکوت بدون توجیه منتخبین جدید شورا و بررسی رزومه و سوابق افراد در پشت درب‌های بسته هاله ای‌از ابهام و نگرانی را در شهروندان ایجاد کرده است؛ سوالاتی را در ذهن مردم مطرح ساخته است:

۱️⃣ اولا چرا لیست، نام و رزومه ارائه شده افراد را مانند دیگر شهرهای کشور (مشهد، بجنورد، گلبهار و…) به مردم معرفی نمی‌کنند؟؟!!

۲️⃣ چرا اعضای منتخب روند بررسی افراد را شفاف و بدون واسطه در دید عموم و رسانه‌ها قرار نمی‌دهند تا بازار داغ شایعه‌های بی‌اساس و توهین‌ها و بازی با آبروی اشخاص در گروه‌های مجازی گرفته شود؟؟!!

🔴🔴#تلنگر:
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔰در باب #تذکر_به_منتخبین_شورای_ششم، راه کجی که #شورای_پنجم در چهار سال گذشته پیمودند یعنی #پاسخگو_نبودن، #فرار_از_رسانه‌ها، #عدم_شفافیت و #صادق_نبودن_با_شهروندان را در پیش نگیرند و از همین ابتدای راه نشان دهند که آماده‌اند تا با یک اتحاد و همبستگی شهر قوچان را از این بن بست و عقب ماندگی نجات دهند

🟢🟢 تیم خبری و کانال بزرگ #قوچان_خبر به عنوان اولین مرجع اطلاع رسانی شهرستان قوچان در باب کمک و همکاری به اعضای شورای منتخب قوچان در صورت صلاحدید، آمادگی دارد تا به صورت زنده مراحل معرفی و ارائه برنامه‌های شهردار منتخب را پوشش رسانه‌ای دهد.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=2013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.