افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
8
امام‌جمعه قوچان مطرح کرد؛

راه افتادن بازار سیاه سرُم/ مسؤولین در هنگامه جابجایی دولت شهر را رها نکنند

  • کد خبر : 2163
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
راه افتادن بازار سیاه سرُم/ مسؤولین در هنگامه جابجایی دولت شهر را رها نکنند
قوچان-هراتی مطلق گفت: مسؤولین شهرستان قوچان حضور میدانی و نظارت جدی نسبت به داروخانه ها داشته باشند، یک سرُم ساده چند برابر قیمت فروش می‌شود و بازار سیاه درست کردند درصورتی‌که کمبود دارو نداریم.

به گزارش قوچان خبر؛ حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق؛ امام‌جمعه قوچان ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه در مصلای قبای این شهرستان با اشاره به توصیه‌های اخیر مقام معظم رهبری به مردم و مسؤولین، اظهار کرد: مجالس حسینی مایه برکت بوده و ما به آن احتیاج داریم اما باید باکمال دقت و شدت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این مجالس رعایت شود.

وی بابیان اینکه حال‌وروز کشور نامساعد بده و تخت‌های بیمارستانی پر از بیماران کرونایی شده است، گفت: کادر درمان خستگی مضاعف دارند، زمانی که عروسی‌ها باز بود کسی نظارت و رسیدگی نکرد و تجمع‌ها بدون ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی شکل گرفت که اثرات آن امروز دیده می‌شود.

امام‌جمعه قوچان با تأکید بر اینکه مجالس امام حسین(ع) نباید تعطیل‌شده و چراغش باید روشن باشد، بیان کرد: شرط برگزاری این مراسم‌ها رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده و باید ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی نیز مدنظر قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مسؤولین باید به فرمایشات مقام معظم رهبری جامعه عمل بپوشانند، تصریح کرد: افرادی که در نوبت واکسن قرارگرفته‌اند حتماً اقدام به تزریق واکسن کنند.

هراتی مطلق خواستار نظارت میدانی و جدی مسؤولین از داروخانه‌های این شهرستان شد و خاطرنشان کرد: امروز یک سرُم ساده چند برابر قیمت به فروش می‌رسد و بازار سیاه برای دارو درست کرده‌اند درصورتی‌که کمبود دارو وجود ندارد.

خطیب جمعه قوچان با یادآوری این موضوع که برخی در جابجایی دولت دنبال اهداف خاصی هستند و می‌خواهند باجان مردم بازی کنند، تأکید کرد: مسؤولین این شهرستان در هنگامه جابجایی دولت نباید قوچان را رها کنند و باید وظایف و کارهایشان را انجام دهند زیرا موظف به خدمت برای مردم هستند، نمی‌شود که مسؤول شهر به خودش زحمت ندهد که ببیند در داروخانه ها چه می‌گذرد.

وی با اشاره به شلوغی تنها مرکز تشخیص کرونا در این شهرستان و درخواست افزایش تعداد این مراکز برای کاهش میزان مراجعه، گفت: مردم نباید بی‌خیال و بی‌تفاوت از کنار این بیماری گذر کنند زیرا این ویروس در لحظه در حال تغییر بوده و جان مردم درخطر است.

هراتی مطلق با اشاره به توطئه اخیر سفیر انگلیس و انتشار عکس توهین‌آمیز به مردم ایران در فضای مجازی، بیان کرد: به کشور روسیه و سفیر این کشور در ایران باید توصیه کرد که در دام روباه پیر گرفتار نشود زیرا انگلیس در هر جا که حضور دارد تنها به دنبال توطئه‌چینی است.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=2163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.