افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
5

ابتلای نوزاد ۱۷ روزه به کرونا در قوچان

  • کد خبر : 2318
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
ابتلای نوزاد ۱۷ روزه به کرونا در قوچان
معاون درمان شبکه بهداشت و درمان قوچان : متاسفانه در بیمارستان شهدا که ویژه زنان و زایمان بوده نیز شیوع این بیماری دیده‌ شده به‌طوری‌که متاسفانه نوزاد ۱۷ روزه هم به این بیماری مبتلا شد.

به گزارش قوچان خبر؛ معاون درمان شبکه بهداشت و درمان قوچان با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت‌های بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان برای درمان بیماران کرونایی گفت: متاسفانه در بیمارستان شهدا که ویژه زنان و زایمان بوده نیز شیوع این بیماری دیده‌ شده به‌طوری‌که متاسفانه نوزاد ۱۷ روزه هم به این بیماری مبتلا شد.

سلیمان صادقی بابیان این که تجهیزات بیمارستانی مناسبی در قالب ۲ محموله و در مجموع به ارزش یک میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان با پیگیری‌های استانداری خراسان رضوی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی جذب‌ شبکه بهداشت شده است افزود: طی روز آینده نیز ۲ محموله جدید از تجهیزات پزشکی با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای این شهرستان ارسال خواهد شد.

وی یادآور شد: در حال حاضر برای تامین داروی ویژه بیماران بستری در بیمارستان مشکلی وجود ندارد اما به دلیل این که شرکت‌ها دارو را در مقابل پرداخت نقدی پول ارسال می‌کنند شاید در روزهای آینده با مشکل رو به رو شویم.

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان قوچان اکسیژن را اصلی‌ترین موضوع برای حیات بیماران کرونایی دانست و اضافه کرد: ۲ دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان موسی بن جعفر(ع) به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت می کنند که با توجه به روند افزایشی بستری بیماران کرونایی باید تمهیداتی برای مشکلات احتمالی سنجیده شود.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=2318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.