افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
5

مراسم گرامیداشت سالروز شکست حصرآبادان در قوچان

  • کد خبر : 2736
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۴۷
مراسم گرامیداشت سالروز شکست حصرآبادان در قوچان
یادواره فرماندهان شهید نیروهای مسلح و ۱۱۹۸ شهید تیپ ۲۷۷ شهید تولایی و مراسم گرامیداشت سالروز شکست حصرآبادان در قوچان برگزار شد

به گزارش قوچان خبر؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس و پنجم مهرماه سالروز شکست حصر آبادان مراسم یادواره فرماندهان شهید نیروهای مسلح و ۱۱۹۸ شهید تیپ ۲۷۷ قوچان صبح روز سه شنبه ۶ مهر ماه با حضور امام جمعه ، فرمانده لشکر ۷۷ ثامن الائمه و جمعی از مسئولین و تعدادی از خانواده های شهدا و ایثارگر در مسجد پادگان تیپ ۲۷۷ شهید تولایی برگزار گردید.

حجت‌الاسلام هراتی‌مطلق در این مراسم با اشاره به نقش تیپ۲۷۷ارتش قوچان در شکست حصر آبادان گفت: تیپ۲ قوچان که تحت فرماندهی لشکر۷۷ارتش پیروز خراسان بود با رشادت و فرماندهی سرتیپ امیر کهتری حصر آبادان را شکستند و این افتخار را در جنگ کسب نمودند.
وی با یادآوری حماسه سرداران شهید قوچان گفت: سردارشهید یوسف کلاهدوز داوطلبانه از ارتش به سپاه رفت و همراه سرداران فکوری،جهان‌آرا،صیاد شیرازی در جنگ تحمیلی نقش آفرینی کردند و سرانجام درهمین راه شربت شهادت نوشیدند.
امام جمعه قوچان اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در منطقه حاصل رشادتهای نیروهای مسلح دانست و گفت؛بزرگترین عامل اقتدار ایران اسلامی وجود نیروهای مسلح قوی تحت فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای است که امروز در دنیا ما نیروهای مسلح مقتدری داریم.

درپایان این مراسم از خانواده‌های محترم شهدای شکست حصرآبادان و سربازان نمونه تقدیر بعمل آمد.

 

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=2736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.