افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
6
امام‌جمعه قوچان تأکید کرد:

جهاد تیم‌های رسانه‌ای انقلابی و مؤمن در فضای مجازی / صداوسیما باید قرارگاه نشاط در جامعه شود

  • کد خبر : 2824
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۵۷
جهاد تیم‌های رسانه‌ای انقلابی و مؤمن در فضای مجازی / صداوسیما باید قرارگاه نشاط در جامعه شود
هراتی مطلق گفت: امروز دشمن با استفاده از رسانه‌های دسته‌جمعی به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه و رواج تهمت و دروغ است که تیم‌های رسانه‌ای انقلابی و مؤمن باید در پاسخ به افکار فریبکارانه دشمن در فضای مجازی جهاد کنند.

به گزارش قوچان خبر؛ حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق، امام‌جمعه قوچان در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه در مصلای قبای این شهرستان با اشاره به دیدار تصویری اخیر دانشجویان با رهبر معظم انقلاب در روز اربعین، اظهار کرد: اگر پیش‌ازاین رسانه‌ها در یک محدوده جغرافیایی خاص تعریف می‌شد امروز همه انسان‌ها دارای یک رسانه شخصی هستند و دشمن با استفاده از رسانه‌های دست جمعی از این رسانه شخصی به نفع اهداف خود استفاده می‌کند.

وی با اشاره به رواج تهمت و دروغ و پمپاژ یأس و ناامیدی در جامعه توسط رسانه‌های دشمن، گفت: امروز دشمن در اینستاگرام و فضای مجازی ۲۴ ساعته بدون لحظه‌ای استراحت علیه شیعه، انقلاب، دین و جامعه اسلامی کار و تلاش می‌کند و در مقابل وظیفه ما خطیر است تا برای پاسخگویی به این شبهات جهاد کنیم.

امام‌جمعه قوچان تأکید کرد: امروز باید تیم‌های رسانه‌ای انقلابی و مؤمن و دانشجویان خوش فکر در فضای مجازی در پاسخ به افکار فریبکارانه دشمن با عقلانیت و به‌دوراز تهمت و دروغ جهاد کنند.

هراتی مطلق بابیان اینکه امروز صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران باید به قرارگاه نشاط و پمپاژ کننده امید در جامعه تبدیل شود، تصریح کرد: صداوسیما بزرگ‌ترین دانشگاه کشور بوده که خانواده‌ها با آن انس گرفته‌اند و از برنامه‌ها و شبکه‌های مختلف آن استفاده می‌کنند.

وی بیان کرد: باید برنامه‌های صداوسیما مفید و انسان‌ساز بوده و به معنای واقعی کلمه در تربیت نفوس مردم مؤثر باشد نه اینکه رواج دهنده بدحجابی یا تجملات غرب گرایانه شود.

خطیب جمعه قوچان با اشاره به تحولات اخیر منطقه و رزمایش نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال غرب کشور، گفت: آذربایجان، ترکیه، آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال امضای پیمان‌نامه‌ای هستند که به نفع جمهوری آذربایجان نبوده بلکه می‌خواهند یک پایگاه نظامی در کنار گوش جمهوری اسلامی ایران برای رژیم صهیونیستی ایجاد کنند.

وی یادآور شد: به آمریکا، ترکیه و رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم که امروز جمهوری اسلامی ایران دارای نیروهای مسلح مقتدری بوده و جواب دندان‌شکنی به شما می‌دهند پس سر جای خود بنشینید.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=2824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.