افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
6
فرمانده سپاه ناحیه قوچان مطرح کرد:

تجلیل از ۵۰۰ رزمنده هشت سال دفاع مقدس در قوچان

  • کد خبر : 2830
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۲۰
تجلیل از ۵۰۰ رزمنده هشت سال دفاع مقدس در قوچان
زرقانی گفت: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس و به‌منظور نقش‌آفرینی مردم در اجرای برنامه‌های این ایام، 500 رزمنده و پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج شهری و روستایی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

به گزارش قوچان خبر؛ سرهنگ پاسدار علی زرقانی، فرمانده سپاه ناحیه قوچان؛ اظهار کرد: شعار امسال هفته دفاع مقدس «ما مقتدریم» بوده که برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری باهدف حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ خودباوری و ایثار ملی است.

وی بابیان اینکه شرایط امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس متناسب با کرونا بوده و محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در برنامه‌ها رعایت می‌شود، گفت: اجرای برخی برنامه‌های جمعی دچار محدودیت بوده اما فضاسازی شهری، بازاری و ادارات و دانشگاه‌ها همچنین فعالیت بیشتر در بستر فضای مجازی در دستور کار قرار دارد.

دبیر گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس در قوچان تأکید کرد: جهت و سوی برنامه‌ها در این شهرستان به سمت پایگاه‌های مقاومت بسیج و مردمی محور شدن فعالیت‌ها بوده است زیرا دفاع مقدس آوردگاهی بود که همه مردم در آن نقش‌آفرینی کردند.

زرقانی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام در قوچان را سرکشی از ۲۰۰ خانواده معظم شهید توسط مسؤولین و پایگاه‌های مقاومت بسیج دانست و تصریح کرد: به‌منظور نقش‌آفرینی مردم در اجرای برنامه‌ها، ۵۰۰ رزمنده و پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج شهری و روستایی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، رژه خودرویی و موتوری نیروهای مسلح، نواختن زنگ ایثار و مقاومت، برپایی روضه‌های درب منازل شهید و تجلیل از رزمندگان و بسیجیان عشایر قوچان از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌آید.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان با اشاره به برپایی میز خدمت در سطح روستاهای این شهرستان به‌منظور پاسخگویی مدیران دستگاه‌های اجرایی به مردم، گفت: خدمت به روستاها در قالب کمک‌های مؤمنانه تهیه لوازم‌التحریر و بسته‌های معیشتی نیز در طول هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=2830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.