افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
6
خطیب جمعه قوچان:

جمهوری اسلامی ایران اجازه نمی‌دهد قدرت‌های فرا منطقه‌ای، منطقه را ناامن کنند

  • کد خبر : 2947
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
جمهوری اسلامی ایران اجازه نمی‌دهد قدرت‌های فرا منطقه‌ای، منطقه را ناامن کنند
هراتی مطلق گفت: جمهوری اسلامی ایران اجازه نمی‌دهد قدرت‌های فرا منطقه‌ای در منطقه ایجاد ناامنی کنند و اگر این اتفاق رخ بدهد مشت محکمی بر دهان برهم زنندگان امنیت وارد می‌کند.

به گزارش قوچان خبر؛ حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق؛ امام‌جمعه قوچان ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه در مصلای قبای این شهرستان با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب درباره تحولات منطقه، اظهار کرد: حضور آمریکا و ارتش این کشور جز جنگ و ویرانی در منطقه چیز دیگری نداشته است و افغانستان و عراق نمونه بارز این مسئله است که آمریکا چه بلایی سر ملت مظلوم آن‌ها وارد کرد.

وی با تأکید بر اینکه ارتش کشورها باید مستقل باشد نه عاریه، گفت: آمریکا در کشور افغانستان مدعی بود ارتش مقتدری را با کمک سرویس‌های جاسوسی دنیا تشکیل داده و آماده مقابله با هر بحرانی است اما همین ارتش، کشور را دودستی تقدیم طالبان کرد که نتیجه عاریه بودن است.

امام‌جمعه قوچان بابیان این مطلب که ارتش کشورهای همسایه باید از تجربیات یکدیگر استفاده کنند، تصریح کرد: امروز نیروهای دریایی و هوایی جمهوری اسلامی ایران مانور مشترک در منطقه با کشورهای همسایه برگزار می‌کند تا علاوه بر آمادگی برای مقابله با حوادث و بحران‌ها از تجربیات یکدیگر نیز بهره مند شوند.

هراتی مطلق بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران اجازه نمی‌دهد قدرت‌های فرا منطقه‌ای در منطقه ایجاد ناامنی کنند و اگر این اتفاق رخ بدهد مشت محکمی بر دهان برهم زنندگان امنیت وارد می‌کند.

خطیب جمعه قوچان با گرامیداشت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی و تبریک به سبزپوشان ناجا، گفت: امروز مردم در سایه امنیت زندگی کرده و چرخ اقتصاد حرکت می‌کند لذا مردم باید نیروی انتظامی را در برقراری نظم و امنیت همراهی نمایند.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=2947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.