افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
6
خطیب جمعه قوچان:

لزوم ایجاد دفتر صادراتی در قوچان/آمریکا به دنبال احیای پایگاه های خود در افغانستان است

  • کد خبر : 3063
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
لزوم ایجاد دفتر صادراتی در قوچان/آمریکا به دنبال احیای پایگاه های خود در افغانستان است
هراتی مطلق گفت: قوچان یک شهرستان مرزی بوده و با توجه به تردد کالاهای صادراتی نیازمند ایجاد یک دفتر صادراتی است که باید مسئولین نسبت به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش قوچان خبر؛ حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق، امام‌جمعه قوچان ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه در مصلای قبای این شهرستان با اشاره به حادثه تروریستی مسجد خان‌آباد استان قندوز کشور افغانستان، اظهار کرد: این حادثه برای شیعیان امیرالمؤمنین علیهم‌السلام رخ داد که بدون ارتکاب جرم و جنایتی به خاک و خون کشیده شدند.

وی تأکید کرد: در این حوادث ردپای آمریکا بسیار مشخص است زیرا آمریکا برای رسیدن به اهداف خود در حال تقویت داعش است و داعش را به سمت افغانستان و سایر ممالک اسلامی هدایت کرده و این افراد مزدور هم هر کاری از دستشان برآید انجام می‌دهند.

خطیب جمعه قوچان بابیان اینکه آمریکا به دنبال آن است تا جاپای خود را در افغانستان برگرداند، افزود: یکی از راهکارها ایجاد چنددستگی در افغانستان بوده تا بتوانند پایگاه‌های خود را دوباره احیا و مستقر نمایند اما باید بدانند امروز شعار تمام مسلمانان و آزادی خواهان جهان که با استکبار و قدرت‌های توخالی مبارزه می‌کنند «مرگ بر آمریکا» است.

هراتی مطلق با یادآوری اینکه امروز آمریکای جنایتکار به همراه اسرائیل خون‌آشام و تمام افراد اجیرشده این‌ها به دنبال فتنه‌انگیزی هستند، بیان کرد: در ماجرای تیراندازی بیروت و آشوب‌های خیابانی نیز نقش موساد و سازمان‌های اطلاعاتی اسرائیل مشهود است.

وی تصریح کرد: امروز قدرت آمریکا رو به افول بوده و اسرائیل نیز باید از روی کره زمین محو شود تا همانند وعده قرآن این زمین به انسان‌های مؤمن به ارث رسیده و اسلام و مسلمین بر کره خاکی حکومت کنند.

امام‌جمعه قوچان با اشاره به مرزی بودن این شهرستان و پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های آن در حوزه کالاهای صادراتی، گفت: قوچان نیازمند ایجاد یک دفتر صادراتی است که مسئولین شهرستان باید نسبت به ایجاد آن توجه ویژه‌ای داشته باشند زیرا شهرهای اطراف قوچان این دفتر را دارا بوده اما این شهرستان از آن محروم است.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=3063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.