افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
6

مراسم نکوداشت کاتب بزرگترین قرآن جهان برگزار می شود

  • کد خبر : 3098
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
مراسم نکوداشت کاتب بزرگترین قرآن جهان برگزار می شود
پس از #سالها_فراموشی #بزرگان و #فرهیختگان_قوچانی مراسم نکوداشت کاتب بزرگترین قرآن جهان #استاد_اسماعیلی_قوچانی برگزار می شود

به گزارش قوچان خبر؛ حجت الاسلام هراتی مطلق امام جمعه قوچان در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قوچان یکی از راههای ترویج فرهنگ قرآن را نکوداشت کاتبان و حافظان و مفسران این کتاب الهی دانست و افزود: استادعلی‌اکبر اسماعیلی قوچانی که کاتب بزرگترین قرآن جهان اسلام است از افتخارات قوچان می‌باشد و باید نکوداشتی در شأن ایشان برگزار شود.

🔺وی وظیفه علماء و بزرگان و همه دست اندرکاران را تسهیل دسترسی مردم به منابع فرهنگ قرآنی دانست و خاطر نشان کرد: توجه و عمل به قرآن آخرین وصیت پیامبر اسلام(ص) است بنابراین باید فرهنگ قرآنی با زندگی مسلمانان عجین شود.

🔺در پایان این جلسه مقرر گردید به جهت ارج نهادن به زحمات و تلاشهای چندین ساله استاد اسماعیلی قوچانی ستاد نکوداشت وی با مسئولیت اداره ارشاد تشکیل و شرایط برگزاری مراسم نکوداشت این هنرمند خطاط قوچانی فراهم شود.

🔰 #تلنگر
👇👇👇👇👇👇👇👇
📌قدر زر زرگر شناسد ، قدر گوهر گوهری 🌺
🔺یکی از برکات حضور #مدیران_بومی_و_اصالتدار_قوچانی جان دوباره بخشیدن به تاریخ کهن و ریشه دار و فراموش شده قوچان است که این مهم نه به واسطه پست بلکه بخاطر عِرق زادگاه انجام می شود.
🔺امیدواریم هرچه زودتر شاهد تغییرات و حضور مدیران ارشد و اجرایی بومی و اصیل قوچانی در شهرستان باشیم تا #قوچان_کهن و فراموش شده به جایگاه واقعی خود بازگردد.

#مدیران_اصیل_و_بومی_قوچانی
#قوچان_مهدمفاخر_و_عالمان

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=3098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.