افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
6
امام‌جمعه قوچان:

نتیجه مصوبات سفر استاندار قبلی خراسان رضوی به قوچان اعلام شود

  • کد خبر : 3161
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
نتیجه مصوبات سفر استاندار قبلی خراسان رضوی به قوچان اعلام شود
هراتی مطلق گفت: مصوبات سفر استاندار قبلی خراسان رضوی به این شهرستان که حدود 19 ساعت به طول انجامید توسط فرماندار قوچان اعلام شود تا مردم بدانند نتیجه کار به کجا رسیده است.

به گزارش قوچان خبر؛ حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق، امام‌جمعه قوچان ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه در مصلای قبای این شهرستان با گرامیداشت وحدت و ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) اظهار کرد: هفته وحدت از ابتکارات امام راحل بود که به خاری در چشم دشمنان اسلام تبدیل‌شده است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت وحدت و تحقق واقعی آن در میان مسلمین جهان، بیان کرد: اگر میان مسلمانان جهاد اتحاد و یکپارچگی وجود داشته باشد دیگر مسائل و مشکلات امروزی که این جامعه به آن مبتلا شده‌اند بروز پیدا نمی‌کند.

خطیب جمعه قوچان یادآور شد: حادثه هفته گذشته در قندهار افغانستان و به خاک و خون کشیده شدن مردم مسلمان بدون هیچ جرم و جنایتی همانند هفته قبل‌تر نشان از دست داشتن ایادی استکبار و مزدوران آن‌ها در این جنایت دارد.

وی تأکید کرد: اگر جامعه اسلامی و کشورهای مسلمان در قبال این جنایت هولناک در افغانستان و حتی دیگر کشورها سکوت نکنند و آن را محکوم نمایند دیگرکسی جرئت پیدا نمی‌کند به مسلمانان تعرض نماید.

هراتی مطلق بابیان اینکه آمریکا یک روز داعش و یک روز هم مجاهدین خلق را علیه کشورهای اسلامی و جمهوری اسلامی ایران تشکیل می‌دهد تا میان مسلمانان تفرقه ایجاد کند، گفت: اگر امروز در گوشه و کنار دنیا اتفاقی همچون حادثه افغانستان رخ می‌دهد مسبب این جنایت‌ها آمریکای جنایتکار است.

وی خاطرنشان کرد: بر سر راه انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته فراز و نشیب‌های فراوانی وجود داشته که باید این مسائل برای جوانان بازگو شود.

امام‌جمعه قوچان با اشاره به انتخاب استاندار جدید خراسان رضوی و تأکید بر اینکه نظری از انسان خدوم و زحمتکش این استان بوده و امتحان خود را در سمت قبلی پس داده است، بیان کرد: استاندار قبلی خراسان رضوی سفری ۱۹ ساعته به شهرستان قوچان داشتند و مصوباتی را هم در راستای پیشرفت عمران و آبادانی این شهرستان انجام دادند که باید فرماندار قوچان گزارشی از نتیجه این مصوبات و سرانجام آن ارائه دهد.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=3161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.