افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
7

#سفر_هیات_بلندپایه_ترکمنستان با هدف گسترش همکاری‌ها با ایران

  • کد خبر : 3202
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
#سفر_هیات_بلندپایه_ترکمنستان با هدف گسترش همکاری‌ها با ایران
🔺غلامعباس ارباب‌خالص سفیر ایران در ترکمنستان گفت: صبح امروز سه شنبه 4 آبان 1400 هیات بلندپایه ۲۳ نفره ای به ریاست "رشید مردف" معاون رییس کابینه وزرا و #وزیر_امور_خارجه_ترکمنستان به تهران سفر کرده است.

به گزارش قوچان خبر؛ هدف از این سفر دیدار و #ملاقات با #وزیر_امورخارجه ، #وزیر_راه_وشهرسازی و #وزیر_نفت و دیگر مقامات عالی با هدف #سرمایه‌_گذاری، #همکاریهای_گمرکی، #نفت و #گاز، #پزشکی و #درمانی، #حمل_ونقل، #علمی_وفرهنگی و همچنین همکاریهای بین‌استانی و بین‌شهری، برگزاری اجلاس سالانه کمیسیون مشترک و امضای سند یادداشت تفاهم همکاریهای اقتصادی ایران و ترکمنستان و حضور در نشست وزرای خارجه کشورهای همسایه افغانستان صورت گرفته است.

👇👇👇👇👇👇
🔰 ما و تمامی شهروندان قوچانی نیز بعنوان یک #مطالبه_جدی از #جناب_آذری #نماینده_مردم_قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم از فرصت بسیار مناسب به وجود آمده حداکثر استفاده را داشته باشند و با رایزنی و ارتباطاتی که از آغاز مجلس یازدهم با وزارتخانه ها ایجاد کرده اند.
یکی از بزرگترین مشکلات و دغدغه های شهرستان قوچان یعنی #تعطیلی_گمرگ ، #پایانه و #بازارچه_مرزی_باجگیران را در این سفر هیات بلندپایه ترکمنستانی پیگیری، تا هر چه زودتر شاهد بازگشایی و بازگشت رونق اقتصادی به منطقه باجگیران و شهرستان قوچان باشیم.

#سفر_هیات_بلندپایه_ترکمنستان
#مطالبه_شهروندان_قوچانی
#مرز_فراموش_شده_باجگیران

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=3202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.