افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
9
امام‌ جمعه قوچان:

دولت سیزدهم سیاست اقتدار و صلابت را در پیش‌ گرفته است

  • کد خبر : 3708
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۴۸
دولت سیزدهم سیاست اقتدار و صلابت را در پیش‌ گرفته است
هراتی مطلق گفت: امروز دولت سیزدهم همان منش و سیره امام و رهبری درزمینه حفظ اقتدار و صلابت را در حوزه خارجی پیش‌گرفته و ایران نسبت به گذشته اقتدار بیشتری در دولت پیداکرده است و حرکات دیگر منفعلانه نیست.

به گزارش قوچان خبر؛ حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق، امام‌جمعه قوچان با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در طول فعالیت قریب به ۸۳ روز، اظهار کرد: حجت‌الاسلام رئیسی وقتی وارد کارزار انتخابات ریاست جمهوری شد شعار ایران قوی را سر داد، مسئله‌ای که برگرفته از فرمایش‌های مقام معظم رهبری در نوروز ۹۹ بود که فرمودند ما باید در همه زمینه‌ها همچون سیاست، روابط خارجی، اقتصاد و حتی فضای مجازی قوی باشیم.

وی با تأکید بر اینکه قوی بودن ایران اسلامی با اصول و سیاست‌های دولتمردان شکل می‌گیرد، بیان کرد: اگر حرکت در قبال اروپا، غرب و حتی آمریکا منفعلانه باشد آن‌ها همیشه سوار بوده و ما پیاده اما به کار بردن سیاست مقتدرانه شکل و موازنه را به‌طور کامل تغییر خواهد داد.

امام‌جمعه قوچان با یادآوری این موضوع که امام خمینی(ره) نیز هیچ‌گاه در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب سر تسلیم فرود نیاورده و بااقتدار و صلابت این انقلاب را به پیروزی رسانده و سیاست‌های آن را تدوین کرده است، گفت: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همان منش و سیره را بااقتدار ادامه می‌دهند و در برهه‌های مختلف جواب دندان‌شکنی در برابر شیطنت‌های آمریکا داده‌اند.

هراتی مطلق تأکید کرد: امروز دولت مردمی سیزدهم هم سیاست اقتدار و صلابت را در پیش‌گرفته و جمهوری اسلامی ایران نسبت به گذشته در حوزه سیاست خارجی اقتدار بیشتری دارد و حرکت‌ها و سیاست‌های دولت دیگر منفعلانه نیست.

وی ادامه داد: امروز رئیس‌جمهور به فرمایش‌های مقام معظم رهبری جامه عمل پوشانده و از موضع قدرت در سیاست‌های خارجی عمل می‌کند؛ دیگر به برجام و مذاکره تکیه نزده است بلکه به دنبال رفع مشکلات با استفاده از ظرفیت‌های داخلی می‌باشد.

امام‌جمعه قوچان با اشاره به عضویت دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگهای، تصریح کرد: برخی به کشورهای غربی و آمریکا دل‌خوش کرده‌اند اما دولت سیزدهم و اجلاس شانگهای نشان داد که سرمایه‌های صنعتی فراوانی در اطراف ایران وجود دارد و می‌توان ارتباط‌های مؤثر را به این سمت هدایت کرد.

وی گفت: امروز رئیس‌جمهور در حوزه سیاست خارجی موفق عمل کرده و موضع اقتدار به نفع ملت و نظام را در پیش‌گرفته است.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=3708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.