افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
9

رییس دادگستری و دادستان جدید قوچان معرفی شدند

  • کد خبر : 4048
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
رییس دادگستری و دادستان جدید قوچان معرفی شدند
حسین ولیدخت به‌عنوان رییس جدید دادگستری و رییس شعبه اول دادگاه عمومی و حقوقی شهرستان قوچان و حسن همتی فر به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان معرفی شدند.

به گزارش قوچان خبر؛ در مراسمی که روز یکشنبه به همین مناسبت در قوچان برگزار شد معاون قضایی رییس‌کل دادگستری خراسان رضوی  گفت: دشمن همه مسیرها برای دشمنی با انقلاب و نظام در طول ۴۳ سال گذشته طی کرده است و امروز به دنبال آن است مردم را در معیشت و زندگی در تنگنا قرار دهد.

حجت‌الاسلام محمود فروتنی افزود: دشمن از این مسیر به دنبال آن است تا مردم را به هرگونه ای از نظام جدا کند اما همچنان در این فتنه و سایر دشمنی‌ها شکست خواهد خورد.

وی تا کید کرد: مردم از کارگزاران و مستخدمان دولت و هرکسی که از جیب این مردم حقوق دریافت می‌کند انتظار دارند که امور آن‌ها را به نحو صحیح انجام دهند تا مشکلات حل شود.

رییس جدید دادگستری شهرستان قوچان و دادستان عمومی و انقلاب سابق این شهرستان هم در این مراسم قوچان گفت: طی سه سال گذشته در این شهرستان ۸۸۹ هزار و ۹۶۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۸۷۶ نفر مواد فروش نیز دستگیر شده اند.

حسن ولیدخت افزود: این شهرستان فاقد کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ بود که طی سال گذشته این کمپها در شهرستان راه‌اندازی شد که پیش از راه‌اندازی این کمپ‌های ترک اعتیاد در شهرستان، معتادان پس از جمع‌آوری به شهر دیگری فرستاده می‌شدند که پس از فعالیت این کمپ‌ها در قوچان دادستانی ۸۳۹ معتاد متجاهر را به این کمپ‌ها معرفی کرده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۱۶۳ زندانی در زندان شهرستان قوچان مشغول کار در حوزه کیف دوزی، خیاطی، سنگ‌تراشی و تعمیرات هستند و طی سال‌های گذشته ۲۵۰ زندانی توسط خیرین به آغوش خانواده بازگشته اند و ۸۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان میان خانواده های زندانیان توزیع‌ شده است.

رییس جدید دادگستری شهرستان قوچان گفت: موجودی پرونده‌های دادستانی شهرستان قوچان طی سه سال گذشته سه هزار و ۸۴۲ مورد و پرونده وارده طی این دوره  ۷۰ هزار و ۶۹۳ فقره پرونده بود که ۷۱ هزار و ۲۱۷ پرونده مختومه شده است.

ولیدخت احیای حقوق عامه را یکی از اقدامات سال‌های اخیر داست افزود: دادستانی با ورود به حوزه شهرداری و بررسی معاملات و مزایدات توانست در چندین مورد از تضییع حقوق بیت‌المال جلوگیری کند همچنین دادستانی به نحوه واگذاری مجتمع صنعتی دوچرخه‌سازی قوچان ورود پیداکرد و با برگشت این شرکت به بیت‌المال توانست این کارخانه را با راندمان ۹۰ درصد و اشتغال ۱۲۰ کارگر فعال کند.

قاضی‌ها نباید تحت تأثیر جریان‌ها و جناح‌های سیاسی قرار بگیرند

امام‌جمعه قوچان نیز در این مراسم با اشاره به فرمایشات و انتظارات مقام معظم رهبری از مجموعه قوه قضائیه گفت: برخی مال مظلوم را بلعیده و حقش را گرفته‌اند که مجموعه دستگاه قضا در این شهرستان باید به سراغ این ظالمان برود.

حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق افزود: با پشت‌میزنشینی نمی‌توان کاری انجام داد بلکه حضور در میان مردم و درک ملموس مشکلات از نزدیک بیشتر فایده دارد و این حضور مردمی از انتظارات مقام معظم رهبری از دستگاه قضاست.

وی تاکید کرد: مجموعه قوه قضائیه و قضات نباید از حب و بغض‌ها و جریان سازی‌های سیاسی تاثیر بگیرند و این شهرستان نیز با توجه به داشتن ۲ جناح قوی سیاسی از این امر مستثنی نخواهد بود.

در پایان این مراسم از زحمات و خدمات ابوالفضل مسعودی رییس پیشین دادگستری و حسین ولیدخت دادستان سابق شهرستان قوچان تجلیل شد و حسن همتی فر به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب قوچان و حسین ولیدخت به‌عنوان رییس جدید دادگستری و رئیس شعبه اول دادگاه عمومی و حقوقی این شهرستان معرفی شد.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=4048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.