افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
5
استاندار پیشین خراسان شمالی از وزیر کشور درخواست کرد:

لزوم توجه به طرح انتقال آب و #الحاق_قوچان به #خراسان_ شمالی

  • کد خبر : 4084
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
لزوم توجه به طرح انتقال آب و #الحاق_قوچان به #خراسان_ شمالی
صبح روز دوشنبه ۱۵ آذر و در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید خراسان شمالی و با حضور وزیر کشور محمدعلی شجاعی استاندار پیشین خراسان شمالی به دو موضوع اساسی استان اشاره کرد و ادامه داد: لزوم قرار گرفتن نام استان در طرح انتقال آب به خاطر کمبود منابع آبی و همچنین #الحاق_قوچان به #خراسان_شمالی که خواست مردم نیز هست، جزو مهم‌ترین موضوعات فعلی است که درخواست دارم وزارت کشور برای آن ورود کند.

به گزارش قوچان خبر؛ محمدعلی شجاعی در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی که ۱۵ آذر در سالن شهدای دولت استانداری با حضور وزیر کشور برگزار شد اظهار کرد: تمام آنچه در خراسان شمالی از موفقیت اتفاق افتاد به خاطر وحدت اجزای حاکمیت و تلاش دست جمعی مدیران است.

وی افزود: در طول سه سال مسئولیتم در این استان به هیچ عنوان برای کاری که به نفع مردم استان بود کم کاری نکردم و نگران نامه‌هایی ارسالی و یا احضار شدنم، نبودم.

وی به دو موضوع اساسی استان اشاره کرد و ادامه داد: لزوم قرار گرفتن نام استان در طرح انتقال آب به خاطر کمبود منابع آبی و همچنین الحاق قوچان به خراسان شمالی که خواست مردم نیز هست، جزو مهم‌ترین موضوعات فعلی است که درخواست دارم وزارت کشور برای آن ورود کند.

شجاعی بر ضرورت ایجاد بازارچه مرزی نیز تاکید کرد و گفت: این بازارچه در گذشته وجود داشت اما تعطیل شد و ما نیز در تلاش بودیم تا آن را مجدد برقرار کنیم اما نیازمند پشتیبانی‌های بیشتری از سطح ملی است.

استاندار پیشین خراسان شمالی همچنین در خصوص میزان مسئولیت‌های استانداران در استان‌ها تاکید کرد: درخواست ما این است تا مسئولیت استانداران در کشور در حوزه استانی افزایش یابد تا رسیدگی به امور و حل مشکلات تسریع یابد.

وی از تصمیماتی که در تهران و توسط وزارتخانه‌ها بدون اطلاع داشتن از شرایط استان اتخاذ شده و ابلاغ می‌شود انتقاد کرد و افزود: نباید از اتاق‌های در بسته تهران برای استان‌ها تصمیم گیری شود و درخواست دارم با افزایش مسئولیت استانداران، مسیر خدمت به مردم تسهیل شود.

شجاعی همچنین به انتصاب استاندار جدید اشاره کرد و با به فال نیک گرفتن آن گفت: انتصاب استاندار بومی از مطالبات و خواسته‌های اصلی مردم استان بود که با تصمیم درست هیئت دولت تحقق یافت.

وی اظهار کرد: مردم خراسان شمالی ولایتمدار و بسیار کم توقع و نجیب هستند و به رغم مشکلاتی که برهیچکس پوشیده نیست، پای نظام ایستاده‌اند.

استاندار پیشین خراسان شمالی ادامه داد: مردم استان با انسجام، حاکمیت و نظام را تعریف کردند و ما نیز تمام امور را در مسیر عملیاتی شدن پیش بردیم. اما هنوز مشکلات بسیاری وجود دارد که با تلاش مسئولان استانی و حمایت‌های کشوری قابلیت حل شدن دارد.

شجاعی گفت: حال امروز من بهتر از روی معارفه است زیرا هرآنچه که برای مردم این استان ضروری بود را در تمام سطوح پیگیری کرده و کم کاری نکردم.

وی افزود: در طول سه سال گذشته در جاده خدمت، حضرت آقا جلو دار بودند و مردم نیز طرف حساب اقدامات ما در استان بودند که نهایت تلاش برای خدمت مناسب به آن‌ها را در حد توانمان انجام دادیم.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=4084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.