افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
6

#مطالبات_مردمی | مورخ ۲۴ آذر ۱۴۰۰

  • کد خبر : 4242
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
#مطالبات_مردمی | مورخ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
قوچان خبر به عنوان بزرگترین رسانه انقلابی و مطالبه گر شهرستان قوچان سوژه های خبری، نظرات، انتقادات و مشکلات شهروندان عزیز را درحوزه های مختلف از دستگاههای اجرایی و مسئولین شهرستان مطرح و تا حصول نتیجه آن را پیگیری می کند

⭕️ #همراه_با_همراهان

🔺 #مطالبه_مردمی
۱️⃣ سلام و خسته نباشید حضور مدیر محترم قوچان خبر.لطفا برای بار صدم به گوش مسئولین خوابزده شهر برسونید فکری به حال آسفالت شهر و سگهای ولگرد بکنین.قوچان فقط به چهار تا خیابان حافظ و داودی و ‌.‌‌‌‌…خلاصه نمیشه والا بقیه شهروندان هم حق زندگی دارن.شما در برابر خدا باید جوابگو باشید.ممنون از پیگیری شما.

🔺 #مطالبه_مردمی
۲️⃣ سلام همشهریان عزیزم
چند روزی بود کانال قوچان خبر رو دنبال نکرده بودم امروز که مطالب این کانال رو می خوندم در قسمت مطالبات مردمی به این نکته پی بردم که از هر مشکل و مطالبه ای چندین مرتبه شهروندان درخواست پیگیری و رسیدگی دادند اما هیچکدام از این مطالبات حل نشده است. فقط خدا میداند چه اندازه متاسف شدم برای خودمان که به هر دلیلی در قوچان زندگی میکنیم. درست یا اشتباه به این نتیجه رسیدم که قوچان همچنان درست شدنی نیست و اگر به شخصه برای خودم امکان پذیر باشد در اولین فرصت از قوچان نقل مکان میکنم.این نهایت ناامیدی از شهری است که در آن متولد شدم و تقریبا ۳۰ سال در آن زندگی کردم. فکر میکنم تنها راه نجات از یک زندگی اسف بار در شهری که مسئولینش غم مردم را نمیدانند همین است .چون تا بوده مسئولین قوچان مشکلات مردم را ندیده اند.هر کسی به خدای خود یک روزی حساب پس می دهد.واقعا مگر یک انسان چندسال عمر میکند که در شهری مثل قوچان زندگی کند که به هر دری میزینیم برای حل مشکلات، بازشدنی نیست.

🔺 #مطالبه_مردمی
۳️⃣سلام خسته نباشید…. لطفا تقاضاداریم ماشین شهرداری زباله تا داخل راست پاسداران اشغال میگذاریم بردارد سرگوچه ها کثیف الوده میشود…

🔺 #مطالبه_مردمی
۴️⃣ باسلام خدمت همشهریان عزیز قوچانی وافراد دلسوز شهر به اطلاع میرسانم یک پیرمرد در خیابان هاتف کوچه ۲۳ بعلت نداشتن جا و مکان شبها در خیابان میخوابد میخواستم یک طوری به اطلاع مسئولان شهر برسانید یک فکری به حال این بنده خدا بکشند
وقتی اینطور افرادی در شهر داریم که سرپناه ندارن چطور خدا برای ما برف و باران بفرستد

🔺 #تشکر_و_قدردانی
۵️⃣ باسلام وخسته نباشید بعداز این همه اعتراض وگلایه وشکوه حالا وقتش رسیده تشکر درست وحسابی کنیم از شهردار وشورای شهرومهندس عمران ..واقعا ممنون هستیم بابت آسفالت بی‌نظیر جاده مسکن مهر ..اجرکم عندالله.

⚠️ قوچان خبر در مورد صحت پیام های ارسالی همراهان هیچ مسئولیتی نداشته و در صورت تایید و یا تکذیب مطلب، آماده انتشار آن از طریق همین درگاه خواهیم بود.

🔺 لطفا سوژه های خبری، نظرات، انتقادات، پیشنهادات و تبلیغات خود را به آی دی زیر ارسال نموده تا در اسرع‌ وقت پیگیری نماییم:

🆔 @Ghuchankhabar_ads

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=4242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.