افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
6

سرقت و برداشت غیر مجاز ۵٠٠ میلیون ریالی را در قوچان

  • کد خبر : 4342
  • ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۸:۰۶
سرقت و برداشت غیر مجاز ۵٠٠ میلیون ریالی را در قوچان
فرمانده انتظامی شهرستان قوچان از شناسایی ودستگیری فردی که اقدام به سرقت ۵٠٠ میلیون ریال از کارت بانکی یک شهروند کرده بود,خبر داد.

به گزارش قوچان خبر؛ سرهنگ محمد طبسی در تشریح این خبر گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت ۵٠٠ میلیون ریالی از کارت بانکی اش توسط فردی ناشناس,موضوع شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود:در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که شاکی کارت بانکی خود را که رمز نیز در کنار آن نوشته شده بود مفقود کرده و پس از مدتی متوجه برداشت ۵٠٠ میلیون ریال ار حساب خود شده است.
وی ادامه داد:کارشناسان پلیس فتا با به کارگیری شیوه های فنی واشراف اطلاعاتی، یک متهم را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کردند.
سرهنگ طبسی تصریح کرد:فرد دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به خرید طلا با سوء استفاده از کارت شاکی اعتراف که طلاهای خریداری شده نیز کشف و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدِ.
فرمانده انتظامی شهرستان قوچان در پایان از شهروندان خواست:از نگهداری رمز کارت بانکی در کنار آن خودداری کرده تا در صورت مفقودی کسی نتواند از آن سوءاستفاده کند.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=4342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.