افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
6
فرمانده سپاه ناحیه قوچان مطرح کرد؛

ضرورت بازخوانی فتنه ۸۸ و وقایع روز بصیرت

  • کد خبر : 4377
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
ضرورت بازخوانی فتنه ۸۸ و وقایع روز بصیرت
زرقانی گفت: در ماجرای 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت مردم توانستند با حضور و بصیرت خود بساط فتنه و فتنه‌گران را برهم بچیند، لذا باید این اتفاق به‌صورت مکرر مورد بازخوانی و یادآوری قرار بگیرد.

به گزارش قوچان خبر؛ سرهنگ پاسدار علی زرقانی، فرمانده سپاه ناحیه قوچان با گرامیداشت دهه بصیرت و روز میثاق امت با ولایت اظهار کرد: حضور حماسی و پرشور مردم در ۹ دی یادآور روزهای اول انقلاب اسلامی بود که مردم به میدان آمدند و با تجدید مثاق دوباره با ولایت، نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی با تأکید بر اینکه ۹ دی یک ایام‌الله محسوب می‌شود زیرا در این روز اتفاقی افتاد که برخلاف محاسبه و تصورات دشمن بود و دست قدرت الهی در آن دیده می شود، تصریح کرد: پس‌ازاینکه جریان فتنه در کشور به نتیجه رسمی انتخابات اعتراض کردند افرادی فریب‌خورده و اردوکشی‌های خیابانی به راه افتاد و دشمن نیز از این فضا برای غبارآلود کردن و تشکیک در تشخیص حق از باطل استفاده کرد.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان ادامه داد: آمریکا به ویژه اوباما و کلینتون در رأس این فتنه قرار داشتند و با حمایت‌های مالی و حتی رسانه‌ای، فضای جمهوری اسلامی ایران را متشنج کردند اما دست هدایت الهی آشکارشده و با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و ایستادگی در برابر استکبار و آگاه‌سازی و بصیرت افزایی، راه درست نشان داده شد.

زرقانی تأکید کرد: مردم در این میان راه درست و نادرست را تشخیص داده و افراد فریب‌خورده نیز از فتنه گران فاصله گرفتند و توانستند با حضور درصحنه، داشتن بصیرت و عمل به فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بساط فتنه و فتنه گران را در ۹ دی برچینند .

وی با یادآوری اینکه باید این ایام‌الله به‌صورت مکرر مورد بازخوانی و یادآوری قرار بگیرد تا از تکرار دوباره آن جلوگیری شود، بیان کرد: مردم باید گذشته را مرور کنند که چگونه نظام سلطه به دنبال براندازی نظام اسلامی و اصل ولایت مطلقه فقیه بود و در هرزمانی نیز عوامل فریب‌خورده داخلی به این انحراف‌ها کمک کردند.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان بابیان اینکه مستمر باید مسئله استکبارستیزی تبیین شود، افزود: امروز دشمن به دنبال مورد غفلت قرار گرفتن این بحث است تا خباثت‌ها و درندگی‌ها نظام سلطه به فراموشی سپرده شود اما مردم همیشه درصحنه فریب نیرنگ‌ها و پنهان‌کاری‌های دشمنان را نخواهند خورد.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=4377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.