افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
6
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه قوچان مطرح کرد؛

ولایت‌پذیری؛ وجه تمایز شهید سلیمانی

  • کد خبر : 4386
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
ولایت‌پذیری؛ وجه تمایز شهید سلیمانی
قدمگاهی گفت: آنچه شهید سلیمانی را با دیگران متمایز می‌کرد مسئله ولایت‌پذیری وی بود، حاج قاسم امام خود را شناخت و در همه حال تابع امر ولایت بود.

به گزارش قوچان خبر؛ حجت‌الاسلام سید مهدی قدمگاهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه قوچان اظهار کرد: شهادت شهید سلیمانی در میان مردم یک حرکت جدیدی ایجاد کرد و همه از پیر و جوان گرفته تا زن و کودک برای تشییع به میدان آمدند و حماسه‌ای باورنکردنی را در چشم جهانیان به وجود آوردند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از افسران و نیروهای بلندپایه نظامی در کشورهای دیگر اذعان دارند که نام شهید سلیمانی باید با احترام ادا شده و به احترام وی ایستاد، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های حاج قاسم که وجه تمایز وی با دیگران نیز محسوب می‌شود مسئله ولایت‌پذیری بود، وی امام خود را شناخته و از امر ولایت تبعیت می‌کرد و همین نیز در وی تحول به وجود آورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه قوچان بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی هم نیز تأکید کرده‌اند که نگاه به شهید سلیمانی نباید نگاه فردی باشد بلکه باید به‌عنوان یک مکتب به وی نگاه کرد، افزود: مکتب یعنی راه و روش رسیدن به کمال و این بدان معناست که باید سختی‌ها و پستی بلندی‌ها را تحمل کرد تا به سرمنزل مقصود رسید.

قدمگاهی تأکید کرد: امروز دشمن از گسترش نام شهید سلیمانی برای این می‌ترسد که مکتب و راه و رسمش در حال گسترش در جهان بوده است و همین نیز نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=4386

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.