افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
6

جهاد تبیین در برنامه‌های دهه فجر مد نظر قرار بگیرد

  • کد خبر : 4770
  • ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۸:۱۳
جهاد تبیین در برنامه‌های دهه فجر مد نظر قرار بگیرد
امام جمعه قوچان گفت: برای برنامه ریزی برنامه‌ها و مراسم دهه فجر باید جهاد تبیین وجود داشته باشد و از کارشناسان خبره و اهل فن به منظور ارائه دستاوردهای نظام اسلامی و انقلاب استفاده کرد.

به گزارش قوچان خبر؛ حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق امام جمعه قوچان در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به مسئله غیرت دینی تأکید فراوانی داشته‌اند. زیرا اگر غیرت دینی و حساسیت به این نظام وجود داشته باشد تمام نقشه‌های دشمن نقش بر آب خواهد شد.

وی یادآور شد: عده‌ای در فتنه ۸۸ به بهانه انتخابات اصل نظام را نشانه گرفته بودند و علیه ولایت مطلقه فقیه شعار می‌دادند اما اگر غیرت دینی و حساسیت مردم وجود نداشت و خون مذهبی آن‌ها به جوش نمی‌آمد هیچگاه حادثه ۹ دی رخ نمی‌داد.

امام جمعه قوچان با بیان اینکه امروز عده‌ای جیره خوار دشمن به دنبال تطهیر چهره کثیف طاغوت و پهلوی هستند، گفت: وظیفه جوانان و جبهه انقلاب در این شرایط این است که جهاد تبیین را به راه انداخته و حقایق را بیان کنند تا جای ظالم و مظلوم تغییر پیدا نکند.

هراتی مطلق با تأکید بر این مطلب که امروز مسؤولین وظیفه درست خدمت کردن برای مردم و عمل به وظایف اصلی و محوله را بر عهده دارند، بیان کرد: مردم هم باید در مقابل، پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده و نخبگان نظام دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنند.

وی با اشاره به اینکه باید مقایسه خدمات ۴۳ساله انقلاب اسلامی و ۵۰ ساله کثیف رژیم منحوس پهلوی برای نسل‌های سوم و چهارم بیان شود، تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم برای برنامه‌های دهه فجر جهاد تبیین است و باید کارشناسان اهل فن و خبره دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

امام جمعه قوچان با بیان اینکه راویان اصلی انقلاب باید روایت کننده خدمات این نظام باشند، گفت: آموزش و پرورش باید از فضای مدارس و اساتید فنی و خبره برای بهره بری میان نسل جوان و نوجوان و تببین دستاوردهای انقلاب استفاده کند.

بهره مندی ۲۰ درصد‌ مردم قوچان از واکسیناسیون دوز سوم

پرویز دلاور معاون امور بهداشتی شبکه بهداشت و درمان قوچان نیز در این جلسه با بیان این موضوع که میزان بستری در بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان از ابتدای دی ماه ثبات نسبی داشته است، گفت: تعداد بستری‌های روزانه به طور میانگین ۱۸ تا ۲۰ نفر بوده که بستری‌های مثبت بین ۱ تا ۴ نفر در حال تغییر می‌باشد.

وی میانگین مراجعه کنندگان به مراکز مثبت کرونا را طی دی ماه سال جاری حدود ۲۴ نفر برشمرد و تصریح کرد: میانگین افراد مثبت شناسایی شده از تست‌های اخذ شده به ۵ نفر در روز می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه قوچان جزء اولین شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون بوده است، بیان کرد: تا کنون ۸۸ درصد جمعیت شهرستان دوز اول، ۷۹ درصد دوز دوم و ۲۰ درصد دوز سوم را تزریق کرده‌اند.

امیدآفرینی و تببین دستاوردهای انقلاب توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج شهری و روستایی قوچان

علی زرقانی فرمانده سپاه ناحیه قوچان هم در این جلسه با تأکید بر مسئله پویایی و انسجام در برنامه‌های دهه فجر، گفت: این انقلاب متعلق به مردم بوده و باید مردم دخیل در برنامه‌های ایام الله باشند و مسؤولین نیز در کنار آن‌ها قرار بگیرند.

وی یادآور شد: برای تببین دستاوردهای این نظام و انقلاب باید مدیران دستگاه‌های اجرایی از سطح ادارات و کارکنان خود شروع کنند و با بهره گیری از فضای حقیقی و مجازی واقعیت‌ها را بیان نمایند سپس این تبیین به سمت جامعه تسری پیدا کند.

زرقانی با اشاره به توزیع ۲ هزار و ۷۵۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان در قوچان توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ناحیه قوچان، بیان کرد: توزیع کمک‌های مؤمنانه همچنان در دهه فجر ادامه خواهد داشت و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهری و روستایی قوچان هم امیدآفرینی و تبیین دستاوردهای انقلاب را در دستور کار قرار داده‌اند.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=4770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.