افزونه جلالی را نصب کنید. 20 ربيع ثاني 1446
7
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قوچان خبر داد؛

بازگشایی محور قوچان-درگز / وقوع دو تصادف در کولاک شب گذشته

  • کد خبر : 5058
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
بازگشایی محور قوچان-درگز / وقوع دو تصادف در کولاک شب گذشته
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قوچان گفت: محور قوچان درگز و بالعکس که به دلیل کولاک شدید، بارش برف و عدم دید افقی کافی، مسدود بود، با تلاش راهداران صبح امروز بازگشایی شد.

به گزارش قوچان خبر؛ جواد جعفری اظهار کرد: اتوبوس‌های گرفتار در کولاک توسط تیم‌های راهداری و پلیس راه اسکورت شده و به مسجدی جهت اسکان منتقل شدند که خوشبختانه هم اکنون مشکل خاصی وجود ندارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قوچان افزود: تمامی محورهای قوچان مشکل خاصی ندارند و رانندگان عزیز می‌توانند با داشتن وسایل زمستانه از این مسیرها عبور کنند.

وی گفت: زمانی که سازمان هواشناسی اعلام می‌کند بارش در منطقه رخ می‌دهد، رانندگان اگر سفر غیر ضروری ندارند از سفر خود اجنتاب کنند.

جعفری اظهار کرد: قبل از سفر رانندگان به سامانه ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت جاده‌ها اطلاع کسب کنند همچنین یکی از مشکلات عمده ما مجهز نبودن خودروها به زنجیره چرخ است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قوچان ادامه داد: از ساعت ۴ بعدازظهر دیروز کولاک شدیدی در محور قوچان درگز به وقوع پیوست که ۲ دستگاه تریلی باهم برخورد می‌کنند و گره ترافیکی ایجاد شد که خوشبختانه با تلاش تیم راهداری برطرف شد.

وی خاطرنشان کرد: در روز گذشته تیم راهداری قوچان هزار کیلومتر برف‌روبی در غالب سه اکیپ راهداری به همراه ۵۰ راهدار انجام داد.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=5058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.