افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
7

پاسداری از انقلاب، خدمت صادقانه و خالصانه برای مردم است

  • کد خبر : 5145
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
پاسداری از انقلاب، خدمت صادقانه و خالصانه برای مردم است
امام جمعه قوچان گفت: صدور انقلاب اسلامی ایران به برکت مجاهدت و رشادت جوانان، سرداران و مجاهدان در راه خدا انجام شد تا این انقلاب امروز برجای بماند.

به گزارش قوچان خبر؛ حجت‌الاسلام هادی ایمانی روز سه‌شنبه در دیدار مسوولان اجرایی با امام جمعه قوچان افزود: این برنامه‌ها در قالب ۹۴ برنامه اصلی و ۱۵۴ برنامه فرعی طی دهه فجر به اجرا گذاشته می‌شوند.
وی ادامه داد: همچنین ۸۱ طرح عمرانی در حوزه‌های مختلف با اعتبار ۱۲۲ میلیارد و ۴۲۸ میلیون تومان در این دهه به بهره‌برداری رسیده یا اجرای آنها آغاز می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قوچان از اجرای ویژه برنامه‌های انقلاب و یادواره‌های شهدا در مساجد شهری و روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: مردم انتظار حضور مسوولان در برنامه‌ها را بیش از گذشته دارند زیرا این حضور دلگرمی برای آنان محسوب می‌شود.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ برای برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۲۰ نقطه شهری و روستایی این شهرستان افزود: تاکنون دستورالعملی مبنی بر چگونگی اجرای برنامه‌های شب و روز ۲۲ بهمن اعلام نشده اما در برگزاری برنامه‌ها پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل رعایت خواهد شد.
پاسداری از انقلاب، خدمت صادقانه و خالصانه برای مردم است
امام جمعه قوچان هم با بیان اینکه این انقلاب مدیون خون شهدا و جوانان است گفت: پاسداری از انقلاب همان خدمت صادقانه، خالصانه و بی‌ریا برای مردم است که مسوولان باید بدون کوتاهی و قصور نسبت به انجام آن بکوشند.
حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق افزود: انقلاب اسلامی ایران از همان روزهای تبعید امام خمینی (ره) در نجف و پاریس صادر شد و امروز آثار آن در گوشه گوشه دنیا قابل مشاهده است.
وی ادامه داد: صدور انقلاب اسلامی ایران به برکت مجاهدت و رشادت جوانان، سرداران و مجاهدان در راه خدا انجام شد تا این انقلاب امروز برجای بماند.
شهرستان ۱۸۰ هزار نفری قوچان در ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=5145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.