افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
8

دولت انقلابی و مردمی دغدغه‌های رهبری در حوزه اقتصاد را برطرف کند

  • کد خبر : 5154
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
دولت انقلابی و مردمی دغدغه‌های رهبری در حوزه اقتصاد را برطرف کند
قوچان-هراتی مطلق گفت: امروز دولت انقلابی و بر خواسته از دل مردم باید دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد که عمده آن‌ها در دهه 90 شکل‌گرفته است را برطرف کند.

به گزارش قوچان خبر؛ حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق، امام‌جمعه قوچان ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه در مصلای قبای این شهرستان با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با فعالان اقتصادی و برخی گلایه‌ها و خواسته‌های معظم له، اظهار کرد: امروز دولت انقلابی و مردمی وارث مشکلاتی شده است که عمده آن‌ها در دهه ۹۰ شکل‌گرفته است و یکی از علت‌های آن تصمیم‌های غلط و نا به‌جای مسئولین هست.

وی تأکید کرد: طی سال‌های ۹۷ تا ۱۴۰۰ برای گمرک یک هزار و ۵۰۰ بخشنامه صادرشده است، چرا قوانین دست و پاگیر برای کند شدن چرخه تولید اقتصاد داخلی وضع می‌شود؟.

امام‌جمعه قوچان بابیان اینکه امروز دولت انقلابی و بر خواسته از دل مردم باید دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد را برطرف کند، تصریح کرد: نباید این‌گونه باشد که رهبر معظم انقلاب چندی دیگر دوباره این تذکرها را بدهند بلکه یک‌بار تذکر دادند باید مشکلات حل شود.

وی ادامه داد: طی این چند سال گذشته اقتصاد کشور را شرطی کرده و به مسئله برجام گره زدند و امروز می‌توان آثار این تصمیم‌های نا به‌جا و مخرب را در اقتصاد کشور مشاهده کرد.

هراتی مطلق با اشاره به ماجرای شهادت یکی از افسران نیروی انتظامی در درگیری با اراذل‌واوباش، گفت: باید مقدماتی به‌منظور حفاظت از نیروهای نظامی و انتظامی فراهم شود زیرا ناجا همیشه با مردم بوده و امنیت را برای آنان رقم‌زده پس نمی‌شود جان خود آن‌ها در امان نبوده و یکی از کارکنان ناجا هرازگاهی این‌گونه مظلومانه به شهادت برسد.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=5154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.