افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
8

#پایان_مرآتی فرماندار شیروانی و #۳۸۱_روزه_قوچان

  • کد خبر : 5271
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
#پایان_مرآتی فرماندار شیروانی و #۳۸۱_روزه_قوچان
#جایگاه و #رتبه_عملکردی فرماندار سابق و برتر شیروان و کشور #امین_رضا_مرآتی پس از 381 روز تصدی و فعالیت به عنوان فرماندار در فرمانداری قوچان #اکنون #چه_رتبه و #جایگاهی_درکشور است؟!!!

به گزارش قوچان خبر؛ درست ۷ بهمن ۱۳۹۹ بود که خبری در بوق وکرنا در کانالها و گروههای مجازی قوچان پخش گردید که #فرزند_بومی_قوچان_و_فاروج؟!! و #فرماندار_برتر_کشور فردی به نام امین رضا مرآتی سینگلی فرماندار قوچان شد و درروز تودیع و معارفه وی در #حرکتی_نمایشی_و_تبلیغاتی در سالن فرمانداری شاهد رونمایی از دستاوردهای فرماندار برتر شیروان و کشور در حضور مسئولین استانی و شهرستانی بودیم

🔺۳۸۱ روزی که به یادگار در تاریخ فرمانداری قوچان خواهد ماند که #ضعیف_ترین #ارتباطات مجموعه فرمانداری #با_رسانه_هاوخبرنگاران و نیز #کمترین_دعوت در #جلسات شهرستان انجام شد و اطلاع رسانی فقط در حد ایجاد یک گروه واتساپی برای رصد و فقط ۴ نشست خبری با اصحاب رسانه رسمی شهرستان انجام گردید؟!!!

🔺۳۸۱ روز #فراموشی و #تعطیلی_پروژه_های_عمرانی_شهرستان از گودکشتی باچوخه در حدکلنگ زنی گرفته تا پروژه مجتمع فرهنگی دریغ از یکبار بازدید، فراموشی پروژه نیمه کاره پل نشاط، وعده گازکشی چند ماهه باجگیران، وعده یک هفتگی رسیدگی و حل مشکلات روستای زوخانو تا هفته دولت، وعده های رسیدگی یک هفتگی به مشکلات طرح هادی روستاها، تعطیلی پروژه های عمرانی روستایی و شهری، همه و همه در حد وعده باقی ماند و مرآتی رفت!!!

🔺پس از #عملکرد چند ماهه و #درخشان و بسیار خوب #رضازاده سرپرست فرمانداری و ایجاد تیم بازرسی ویژه در #بحث_کرونا به یکباره ۳۸۱ روز #رهاشدگی در وضعیت کرونا در سطح شهرستان ایجاد شد که متاسفانه با بی مدیریتی شاهد تعطیلی این تیم بازرسی ویژه از صنوف و ادارات و … بودیم و عملا برخورد قاطع با متخلفان کرونایی نیز به فراموشی سپرده شد؟!!!

🔺۳۸۱ روز #بی_برنامگی کامل در #حوزه_های_اجتماعی، #فرهنگی، #سیاسی از وعده ها و قولهای متعدد گرفته تا جلسات و #مصوبات_جلسات #بی_نتیجه و #بی_ثمردر حوزه های مختلف در فرمانداری؟!!!

🔺اما امروز ظهر شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ مراسم تودیع فرماندار سابق قوچان برگزار شد و دیگر خبری از پخش کلیپ تبلیغاتی وعملکرد پررنگ و لعاب و موفق ۳۸۱ روزه امین رضا مرآتی در سالن فرمانداری قوچان نبود و تنها حاصل این ۳۸۱ روز حضور در قوچان ساخت یک روزمه بلند بالا برای وی به عنوان فرماندار قوچان شد تا مثل همیشه و همیشه #شهرستان_قوچان #سکوی_پرتاب #مدیران_غیربومی و #بی_تخصص باشد

🔴🔴 #تلنگر:
👇👇👇👇👇👇👇
📌کاش به توانمندی نیروهای بومی و اصیل قوچان باور می داشتیم؟!!
📌کاش جناب مرآتی یک درصد از آن شوی سینمایی و تبلیغاتی عملکرد شیروان خود را که در روز معارفه اش در سالن اجتماعات فرمانداری پخش شد را در قوچان عملی می کردند ؟!!!

📌و اما سئوال آخر #جایگاه و #رتبه_عملکردی فرماندار سابق و برتر شیروان و کشور #امین_رضا_مرآتی پس از ۳۸۱ روز تصدی و فعالیت به عنوان فرماندار در فرمانداری قوچان #اکنون #چه_رتبه و #جایگاهی_درکشور است؟!!!

#قوچان_سکوی_پرتاب_مدیران_غیربومی
#پتانسیلهای_مدیریتی_فراموش_شده_قوچان

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=5271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.