افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
7

برداشت غیرمجاز ۵۰ میلیون ریالی، نتیجه اعتماد بیجا در فضای مجازی

  • کد خبر : 5729
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
برداشت غیرمجاز ۵۰ میلیون ریالی، نتیجه اعتماد بیجا در فضای مجازی
فرمانده انتظامي شهرستان قوچان از شناسایی فردی که با شگرد درج آگهی فروش کالادر فضای مجازی، 50 ميليون ريال کلاهبرداری کرده بود، در این شهرستان خبر داد.

به گزارش قوچان خبر؛ سرهنگ” محمد طبسی” در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری ۵۰ میلیون ریالی فردی ناشناس از وی در فضای مجازی، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، شاکی در یکی از شبکه های اجتماعی با آگهی فروش کالا مواجه شده و با فرد فروشنده تماس می گیرد، که فروشنده از او مبلغ ۵۰ میلیون ریال تقاضا می کند.
این مقام انتظامی گفت: شاکی نیز مبلغ درخواستی را بدون دریافت هیچ گونه مدرک و نشانی به حساب آن فرد واریز می کند،متهم نیز پس از دریافت ۵۰ میلیون ریال وجه به عنوان پیش پرداخت، اقدام به مسدود کردنid شاکی و خاموش کردن گوشی خود کرده و پاسخگوی وی نمی باشد.
سرهنگ طبسی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات صورت گرفته پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم را در شهرستان مشهد شناسایی و ضمن برگشت مبلغ کلاهبرداری شده با دستور مقام قضائی به حساب شاکی، پرونده جهت دستگیری متهم به صورت نیابتی به دادسرای مربوطه ارسال شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قوچان خاطرنشان کرد: شهروندان درصورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانى www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی آن را ثبت کرده و از آخرین رویدادها از جمله اخبار و حوادث سایبرى مطلع شوند و یا با شماره تلفن۰۹۶۳۸۰ فوریت های سایبری تماس بگیرند.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=5729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.