افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
5

لزوم مبارزه با دشمن از طریق رسانه و فضای مجازی

  • کد خبر : 5760
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
لزوم مبارزه با دشمن از طریق رسانه و فضای مجازی
هراتی مطلق گفت: امروز فضای مجازی به پیاده و سواره‌نظامی برای دشمن تبدیل‌ شده است، بنابراین باید از رسانه و فضای مجازی برای جنگ با دشمن بهره برد و در آن ضعیف عمل نکرد.

به گزارش قوچان خبر؛ حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق امام‌جمعه قوچان ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه در مصلای قبای این شهرستان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به فعالان فرهنگی توصیه کردند که اگر می‌خواهد فعالیت فرهنگی انجام شود باید دانش‌بنیان، بر اساس نیاز روز، آسیب‌شناسی شده به همراه ارائه راهکار و درمان باشد.

وی با تأکید بر اینکه دشمن در عرصه فیزیکی نتوانسته است این جوانان را شکست دهد که نمونه بارز آن ۸ سال دفاع مقدس است، گفت: متأسفانه دشمن در عرصه فرهنگی به‌خوبی کارکرده و آن زمانی که رهبر معظم انقلاب مسئله شبیخون فرهنگی را مطرح کردند از کنار آن بی‌تفاوت عبور شد و نتیجه آن‌هم قوی بودن دشمن در این عرصه شده است.

امام‌جمعه قوچان یادآور شد: امروز فضای مجازی به پیاده و سواره‌نظامی برای دشمن تبدیل‌شده است بنابراین باید از رسانه و فضای مجازی برای جنگ با دشمن بهره برد و در آن ضعیف عمل نکرد و فرمایش مقام معظم رهبری در این حوزه را جدی گرفت.

هراتی مطلق با اشاره به مسئله ابلاغ سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی توسط مقام معظم رهبری، بیان کرد: یکی از شعارهای جمهوری اسلامی ایران تحقق عدالت بود تا خدمات به همه اقشار جامعه به‌صورت یکسان برسد.

وی تصریح کرد: امروز رشحاتی از تحقق عدالت در جامعه شکل‌گرفته است که نمونه آن انتشار اسامی ابر بدهکاران بانکی است و باید این مسیر ادامه پیدا کند و افرادی که بدهکار کلان بوده و حاشیه امنی نیز برای خودساخته‌اند به جامعه معرفی‌شده و جمهوری اسلامی ایران با آنان مبارزه کند.

خطیب جمعه قوچان یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی دغدغه تحقق عدالت دارند و آن را می‌توان در ابلاغ سیاست‌های تأمین اجتماعی دید پس باید نظام جمهوری اسلامی ایران زمینه را برای افراد محروم، بی‌سرپرست، معلولان و… فراهم کند تا همه از این نظام بهره‌مند شوند.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=5760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.