افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
7

مسجدالاقصی بخش اساسی از آرمان‌های مسلمانان است

  • کد خبر : 5965
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۰۶
مسجدالاقصی بخش اساسی از آرمان‌های مسلمانان است
هراتی مطلق گفت: مسجد الاقصی جز آرمان‌ها و اولین قبله مسلمانان مورد قداست است و نمی‌توان از آن گذشت کرد.

به گزارش قوچان خبر؛ حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق امام جمعه قوچان ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه در مصلای قبای این شهرستان اظهار کرد: امروز ملت ایران پس از ۲ سال تعطیلی راهپیمایی روز قدس به واسطه کرونا حضوری باشکوه را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه ملت ایران و سایر ملت‌های آزاده دنیا در روز جهانی قدس اعلام می‌کنند که مسئله فلسطین خاتمه یافته نیست، گفت: مسجد الاقصی و قدس جز آرمان‌ها و اولین قبله مسلمانان مورد قداست است و نمی‌توان از آن گذشت کرد.

خطیب جمعه قوچان ادامه داد: مگر از کربلا، کعبه، حرم رسول الله، ائمه بقیع و تمام حرم‌ها و اماکن مقدس می‌توان گذشت که برخی بیان می‌کنند مسئله فلسطین خاتمه یافته و باید از آن گذشت.

هراتی مطلق با اشاره به این مطلب که امام عصر(عج) هنگام ظهور با مظاهر فساد در جامعه برخورد می‌کنند و اسرائیل یکی از این مظاهر به شمار می‌آید، بیان کرد: ‌به طور قطع امام زمان(عج) با اسرائیل و دست‌های آلوده به خون کودکان و زنان و مظلومام برخورد می‌کنند.

وی تأکید کرد: متأسفانه امروز دولتمردان دولت‌های مرتجع عرب با اسرائیل جلسه سازش برگزار می‌کنند و چشم‌های خود را بر کشته شدن کودکان و زنان مظلوم فلسطین می‌بندند و به قداست مسجدالاقصی اهمیت نداده و تنها گوش به فرمان ارباب خود یعنی آمریکا هستند.

امام جمعه قوچان با اشاره اهمیت استیفای حقوق کار و‌ کارگر، تصریح کرد: باید به مسئله کارگران سرگذر، ساختمانی و… رسیدگی شود که این مسئله در سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب درزمینه تأمین اجتماعی دیده شده است.

IMG_4631

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=5965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.