افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
7

فرمایشات و سخنرانی‌های مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است

  • کد خبر : 6047
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
فرمایشات و سخنرانی‌های مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است
قوچان-هراتی مطلق گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر اساس حکمت بوده و دشمن نتوانسته تاکنون دستاویزی از آن درست کند و هرگاه رهبری سخنرانی داشته است نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

به گزارش قوچان خبر؛ حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق، امام‌جمعه قوچان ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه در مصلای قبای این شهرستان با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار بار دیگر بر مسئله انقلابی بودن مجلس یازدهم تأکید کردند و برای یک نماینده انقلابی شاخصه‌هایی بیان نمودند که باید مدنظر قرار بگیرد.

وی یادآور شد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر اساس حکمت بوده و دشمن نتوانسته تاکنون دستاویزی از آن درست کند و هرگاه رهبری سخنرانی داشته است نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

امام‌جمعه قوچان با اشاره به آرمان‌های مدنظر انقلاب اسلامی بیان کرد: آرمان انقلاب اسلامی این بود که ظلم پذیر نبوده و بر دیگران نیز ظلم نکنیم درصورتی‌که زمانی در همین آب‌وخاک افرادی به مردم این کشور ظلم می‌کردند و مردم نیز حق اعتراض نداشتند.

وی ادامه داد: اجرا شدن همه احکام اسلام در جامعه نیز از آرمان‌های انقلاب بوده اما متأسفانه هنوز با این آرمان‌ها خیلی فاصله‌داریم و نتوانستیم به آن جامه عمل بپوشانیم.

هراتی مطلق با تأکید بر اینکه باید نسل امروز به‌ویژه دهه نودی‌ها را معنوی بار بیاوریم، گفت: اگر به سمت آرمان‌ها حرکت کرده و مسئولین نیز در میان مردم بوده و حرف مردم را گوش دهند و اهل تجمل و اشرافی گری نباشند قطعاً دردها درمان می‌شود.

امام‌جمعه قوچان اجتناب از تبعیض و فساد را یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های نماینده انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: نمایندگان و همه مسئولین باید علاوه بر اینکه از خود در برابر این موضوعات مراقبت می‌کنند به افرادی که دارای این شاخصه‌ها هستند نیز نزدیک نشوند زیرا فساد همانند موریانه بوده و وقتی وارد بدنه انقلاب شود آن را متلاشی می‌کند.

وی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به عمان، گفت: عمان یکی از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس بوده که روابط پایداری با جمهوری اسلامی ایران داشته است و رئیس‌جمهور در این سفر توجه به موضوع اقتصاد و امنیت خلیج‌فارس و منطقه را مدنظر قرار داده بود.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=6047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.