افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
12

اختصاص ۸ میلیارد ریال برای تکمیل استخر مهر قوچان

  • کد خبر : 6383
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
اختصاص ۸ میلیارد ریال برای تکمیل استخر مهر قوچان
نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده اختصاص ۸ میلیارد ریال برای تکمیل استخر مهر قوچان تصویب شد تا در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح این استخر باشیم.

به گزارش قوچان خبر؛ علی آذری به پیگیری های برای تکمیل استخر مهر قوچان اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده اختصاص ۸ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل استخر مهر قوچان تصویب شد؛ متاسفانه به دلیل کم کاری های گذشته این فضای آبی قابل استفاده نیست و بایستی تعمیر شود.

وی افزود: در سال های ۹۹ و ۱۴۰۰ هم اعتباراتی برای تعمیر این استخر در نظر گرفته شده بود اما به دلیل حجم بالای ایرادات موجود امسال نیز ۸ میلیارد ریال برای تکمیل آن اختصاص یافت تا در اختیار شهروندان قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: این استخر علاوه بر فرسودگی موتورخانه و تاسیسات آن به علت عدم اجرای فنی سقف کاذب در گذشته، اخیرا آهن آلات سقف دچار پوسیدگی شدید شده و در حال ریزش است که پیگیری های برای حل این موضوعات انجام شده است.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس بیان کرد: با تلاش های انجام شده چندین مجوز فضای آبی برای بخش خصوصی صادر شده اما این پروژه ها هنوز به بهره برداری نرسیده است که پیگیر ساخت این استخرها نیز هستم./

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=6383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.