افزونه جلالی را نصب کنید. 20 ربيع ثاني 1446
13

دستگیری اکثر اغتشاشگران وآسیب زنندگان به اموال عمومی و خصوصی ۳۰ شهریور در قوچان

  • کد خبر : 6627
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
دستگیری اکثر اغتشاشگران وآسیب زنندگان به اموال عمومی و خصوصی ۳۰ شهریور در قوچان
دادستان قوچان گفت: اکثر اغتشاشگران وآسیب زنندگان به اموال عمومی و خصوصی 30 شهریور در قوچان دستگیر شده اند

ه گزارش قوچان خبر: همتی فر دادستان قوچان گفت: اکثر اغتشاشگران وآسیب زنندگان به اموال عمومی و خصوصی در تاریخ ۳۰شهریور شناسایی، دستگیر و تعدادی هم در حال دستگیری هستندو قطعا با تمامی افراد اغتشاشگر برابر قانون برخورد خواهد شد.
🔺وی از عموم مردم وبه ویژه کسبه شریف و رانندگان زحمت کش خواست کسانی که آنها را تهدید و ارعاب به بسته نمودن بازار و مغازه و یا اعتصاب می نمایند از طریق شماره تلفن ۱۱۰-۱۱۳-۱۱۴به اطلاع نیروهای انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی معرفی تا دستگیر ومجازات شوند.
🔺وی افزود: از تمام خانواده ها می خواهیم مواظب فرزندان خود باشند تا از طریق فضای مجازی در دام دشمن نیفتند زیرا که دشمن با جعل و دروغ به دنبال فریب وانحراف افکار فرزندان میباشد .
🔺شعارنویسی جرم است هم باعث تخریب اموال و املاک مردم می شود و هم تبلیغ علیه نظام محسوب می شود و مجازات قانونی دارد لذا مردم عزیز ضمن هوشیاری ،درصورت مشاهده یا اطلاع از هویت شعارنویسان ،موضوع را جهت پیگیری به دستگاهای انتظامی و امنیتی اطلاع دهند.
🔺وی از نیروهای فراجا و اطلاعاتی امنیتی خواست نسبت به شناسایی عوامل دشمن در فضای حقیقی و مجازی اقدام نمایند تا عموم مردم در امنیت و آرامش کامل به زندگی وکسب و کار خود برسند.
🔺دادستان قوچان ادامه داد: علت عصبانیت دشمن این است که مردم فهیم و آگاه و متدین منجمله مردم عزیز قوچان با آنها همراهی نکردند و به همین لحاظ می خواهند هر طور شده چراغ این اغتشاشات را روشن نگه دارند.
🔺وی از عموم مسئولین نیز خواست تمام سعی و تلاش خود را بکار ببرند تا مشکلات مردم را کاهش دهند.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=6627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.