افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
2

ایستگاه سنجش گرد و غبار قوچان یادگار ابراهیم

  • کد خبر : 7055
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
ایستگاه سنجش گرد و غبار قوچان یادگار ابراهیم
فرماندار قوچان از مصوب شدن خرید و نصب تجهیزات ایستگاه‌های سنجش گرد و غبار برای شهرستان خبر داد

به گزارش قوچان؛ عباسعلی صفائی فرماندار قوچان گفت: با توجه به اینکه در سنوات اخیر شهرستان قوچان و شهر باجگیران تحت تأثیر پدیده ریزگردها ناشی از تغییرات پدیده‌های جوی با منشأ داخلی و منشأ خارجی با هجوم ریزگرد ناشی از دشت قره قوم ترکمنستان بوده و معضلات زیست‌محیطی و بهداشتی برای اهالی باجگیران و شهرستان قوچان داشته است موضوع در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: پیرو سفر رئیس جمهور شهید، خرید و نصب تجهیزات ایستگاه‌های سنجش گرد و غبار شهرستان با پیگیری‌های اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان، مصوب شد.

فرماندار قوچان بیان کرد: در سال جاری اولین ایستگاه سنجش گرد و غبار شهرستان به عنوان یکی از پروژه‌های زیست‌محیطی در محل هواشناسی، به عنوان یکی از پروژه‌های یادگار ابراهیم افتتاح و به بهره‌برداری رسید که از برکات شهید جمهور برای مردم شهید پرور قوچان ماندگار ماند.

وی گفت: در زمان بحران ناشی از هجوم ریزگردها، برنامه‌ریزی سطح محلی و تعریف پروژه‌های زیست‌محیطی مقابله با پدیده ریزگرد، با استفاده از داده‌های آماری از آثار ایستگاه سنجش گرد و غبار است که جا دارد از پیگیری مجدانه اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان و شهرستان نیز قدردانی کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.