افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
2
سخنگوی شورای اسلامی شهر قوچان:

شهردار قوچان ابقا شد

  • کد خبر : 7061
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰
شهردار قوچان ابقا شد
سخنگوی شورای اسلامی شهر قوچان گفت: بعد از کش و قوس های فراوان و برگزاری جلسه علنی شورا و نظرات موافقان و مخالفان، اعضاء شورای شهر قوچان به ابقای شهردار قوچان رای دادند.

به گزارش قوچان خبر؛ سیده عفت موسوی نژاد امشب در جمع خبرنگاران در خصوص استیضاح شهردار قوچان که مدتی است در فضای حقیقی و مجازی مورد بحث قرار گرفته ، اظهار کرد: اعضای شورای شهر قوچان مسیر قانونی را از طرح سؤال تا رای گیری برای ابقای شهردار گذراندند.

وی خاطر نشان کرد: پس از طرح سؤال سه نفر از اعضای شورا و ارائه پاسخ‌های شهردار، این اعضا از جواب‌ها قانع نشدند و مسیر در راستای استیضاح حرکت کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قوچان با اشاره به اینکه در جلسه امشب و پس از شنیدن صحبت‌های سؤال کنندگان و موافقان و گفت‌وگوهای فی‌مابین، سه نفر موافق استیضاح و چهار نفر مخالف بودند که پس از رای گیری نتیجه جلسه به ابقای شهردار قوچان منتهی شد.

موسوی نژاد ادامه داد: شهردار ادامه کار خود را با قوت ادامه خواهد داد و این قول نیز داده شده است که پروژه‌های عمرانی و وعده‌های داده شده به مردم جامه عمل پوشیده شود.

وی تصریح کرد: به طور قطع طرح استیضاح توسط بعضی از اعضای شورا موجب پویایی و زنده‌بودن جریان مطالبه گری در شهر خواهد شد و دلیلی بر انشقاق و اختلاف نبوده و شورا با جدیت پیگیر امور است و جدیت و چابک‌سازی در سازمان باید در دستور کار شهردار برای ادامه کارقرار گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.