افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
2

«قوچان» میزبان برگزاری دوره توانمندسازی جهادگران خراسان رضوی خواهد بود

  • کد خبر : 7374
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲
«قوچان» میزبان برگزاری دوره توانمندسازی جهادگران خراسان رضوی خواهد بود
مسئول مجمع جهادگران خراسان رضوی از برگزاری دوره دو روزه توانمندسازی گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان تحت عنوان «چهارسوق جهادی» به میزبانی قوچان و با حضور اساتید استانی و کشوری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری «قوچان خبر»، به نقل از «خبرگزاری فارس» حجت‌الاسلام سید جواد علیزاده موسوی اظهار کرد: هرسال در ایام تابستان و مردادماه دوره توانمندسازی گروه‌های جهادی خراسان رضوی تحت عنوان «رسم خدمت» برگزار می‌شود که امسال این رویداد وسیع‌تر و تحت عنوان «چهارسوق جهادی» اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه این دوره دوروزه پنجشنبه و جمعه هفته جاری در دانشگاه آزاد اسلامی قوچان برگزار می‌شود، گفت: در این برنامه چهار دوره توانمندسازی هیئت‌رئیسه شوراهای جهادی خراسان رضوی، توانمندسازی قرارگاه‌های جهادی منطقه‌ای و پهنه‌ای استان تحت عنوان دوره «شهید سلیمانی»، توانمندسازی رابطین رسانه جهادی بسیج سازندگی و توانمندسازی مسئولین بسیج سازندگی به‌صورت هم‌زمان برنامه‌ریزی شده است.
مسئول مجمع جهادگران خراسان رضوی یادآور شد: علاوه بر این دوره استانی، انتخابات مجمع جهادگران کشور نیز برای تعیین رئیس و هیئت‌رئیسه مجمع با حضور رؤسا و نمایندگان مجامع ٣١ استان کشور برگزار خواهد شد.
علیزاده موسوی با تأکید بر اینکه برای اولین‌بار این دوره توانمندسازی در یک شهرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر حضور اساتید کشوری که کلاس‌های عمومی در این دوره برگزار می‌کنند، از ظرفیت ٣٠ استاد استانی هم برای کارگاه‌های آموزشی تخصصی بهره گرفته می‌شود و به حاضران نیز گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.