افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
3
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

مسیر جهاد یک حرکت بسیار مؤثر در جریان سازی انقلاب است

  • کد خبر : 7391
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
مسیر جهاد یک حرکت بسیار مؤثر در جریان سازی انقلاب است
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: مسیر جهاد یک حرکت بسیار مؤثر در جریان سازی انقلاب است که اگر به مقوله جهاد باکیفیت دیگری نگاه کنیم باید به این مسئله به‌عنوان ابزاری برای حکمرانی توجه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «قوچان خبر»، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی ظهر امروز در دوره توانمندسازی جهادگران بسیج سازندگی خراسان رضوی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد قوچان اظهار کرد: مقام معظم رهبری همیشه مقوله جهاد را با پیام‌رسانی گره‌زده‌اند که نشایم از اهمیت آن دارد و همراه کردن واژه جهاد درزمینهٔ‌های اجتماعی، سازندگی، اقتصادی، علمی، فرزند آوری و آسیب‌های اجتماعی قدرت این مقوله را به اثبات رسانده است.

وی تأکید کرد: مسیر جهاد یک حرکت بسیار مؤثر در جریان سازی انقلاب است که اگر به مقوله جهاد باکیفیت دیگری نگاه کنیم باید به این مسئله به‌عنوان ابزاری برای حکمرانی توجه شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بابیان این موضوع که جوان جهادی در نگاه رهبری پیشران حرکت‌های میدانی است که باید در کنار خود، دیگران را هم به سمت فعالیت‌های جهادی سوق دهد، افزود: لازمه جهادگران برای رسیدن به اهداف انقلاب ایجاد تحول درزمینه معنوی، معرفتی و تشکیلاتی است که این برنامه‌ها، رویدادها، نشست‌ها می‌تواند در این زمینه مؤثر باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.