افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
2
فرماندار قوچان خبر داد

افتتاح و کلنگ زنی ۲۰۲ پروژه هم‌زمان با هفته دولت در قوچان

  • کد خبر : 7436
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
افتتاح و کلنگ زنی ۲۰۲ پروژه هم‌زمان با هفته دولت در قوچان
فرماندار قوچان از افتتاح و کلنگ زنی ۲۰۲ پروژه به ارزش بیش از یک هزار و ۴۹ میلیارد تومان هم‌زمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «قوچان خبر»، عباسعلی صفایی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در سالن اجتماعات شهدای دولت این شهرستان اظهار کرد: هم‌زمان با گرامیداشت هفته دولت ۲۸ دستگاه اجرایی این شهرستان اقدام به افتتاح و کلنگ زنی ۲۰۲ پروژه با مجموع اعتبار یک هزار و ۴۹ میلیارد و ۹۳۱ میلیون تومان می‌کنند.

وی بابیان اینکه ۱۵ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۱۶۲ میلیارد تومان مربوط به کلنگ زنی‌ها خواهد بود، افزود: ۱۸۷ پروژه هم به مبلغ ۸۸۷ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان در این ایام افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد تا مردم از این پروژه‌ها استفاده کنند.

فرماندار قوچان یادآور شد: امور آب با یک پروژه و اعتبار ۱۷۵ میلیارد تومان، آموزش‌وپرورش با ۷ پروژه به مبلغ ۱۰۴ میلیارد تومان و دانشگاه صنعتی قوچان با سه پروژه به ارزش ۸۵ میلیارد بیشترین و مهم‌ترین پروژه‌های هفته دولت را به خود اختصاص داده‌اند.

صفایی بابیان اینکه در میان بخشداری‌های این شهرستان، قوچان عتیق بیشترین پروژه‌های هفته دولت را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: این بخش دارای ۴۶ پروژه به ارزش ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده و پس‌ازآن بخشداری مرکزی با ۲۹ پروژه به ارزش ۶ میلیارد تومان قرارگرفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.