افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
1

کشته و زخمی‌شدن ۴ نفر در برخورد تریلی با خودروی سواری در قوچان

  • کد خبر : 7473
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵
کشته و زخمی‌شدن ۴ نفر در برخورد تریلی با خودروی سواری در قوچان
رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان گفت: تصادف یک دستگاه تریلی با دو خودروی سواری در محور قوچان به سبزوار موجب کشته شدن یک نفر و زخمی شده سه نفر دیگر شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «قوچان خبر»، محمد رضایی رکن‌آبادی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حوالی عصر امروز حادثه تصادفی به جمعیت هلال احمر اعلام شد که بلافاصله نزدیکترین تیم امدادی به همراه تجهیزات به محل حادثه در محور قوچان به سبزوار اعزام شدند.

وی با بیان اینکه حادثه مربوط به برخورد یک دستگاه تریلی با دو دستگاه خودروی سواری در این محور و نرسیده به دوراهی روستای دوغایی بوده است، افزود: پایگاه شهید یوسف کلاهدوز نزدیک‌ترین گروه امدادی به محل حادثه بودند که پس از حضور در صحنه مشخص شد بر اثر برخورد تریلی با خودروی پراید و پژو پارس متأسفانه راننده پراید در محل حادثه فوت کرده است که توسط عوامل امدادگر رهاسازی انجام شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان بیان کرد: یک نفر دیگر از سرنشینان پراید و همچنین ۲ نفر از سرنشینان پژو نیز مصدوم شده بودند که بعد از اقدامات درمانی اولیه، برای مداوای بیشتر به بیمارستان موسی‌بن‌جعفر علیه‌السلام قوچان انتقال پیدا کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.