افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
1
معاون جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خبر داد

فعالیت بیش از ۱۵۰۰ امدادگر برای خدمت‌رسانی به زائرین دهه آخر صفر

  • کد خبر : 7482
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
فعالیت بیش از ۱۵۰۰ امدادگر برای خدمت‌رسانی به زائرین دهه آخر صفر
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از خدمت رسانی یک هزار و ۵۵۰ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر این استان به زائرین پیاده و سواره آقا علی بن موسی الرضا(ع) در دهه پایانی ماه صفر آماده خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «قوچان خبر»، علی صبوری ظهر امروز در حاشیه بازدید از کمپ موقت هلال احمر قوچان در موکب امامزاده جلیل‌(ع) شهر آلماجق در جمع خبرنگاران، با اشاره به نهمین دوره اجرای طرح همسفران خورشید جمعیت هلال‌احمر، اظهار کرد: در این طرح تعداد یک هزار و ۵۵۰ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در رده‌های مختلف همچون نجاتگر، امدادگر، پزشک، پرستار و…  برای خدمت رسانی به زائرین پیاده و سواره آقا علی بن موسی الرضا(ع) در دهه پایانی ماه صفر آماده و در حال خدمت هستند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان از ابتدای اجرای طرح در محورهای مواصلاتی این شهرستان که  ورودی استان خراسان رضوی است حضور دارند و تا امروز برای حدود ۹۰۰ نفر زائر امدادرسانی و کار درمانی ارائه داده‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به فعالیت ۱۱۶ پایگاه هلال احمر در سطح محورهای مواصلاتی خراسان رضوی، گفت: این پایگاه‌ها در قالب ثابت، موقت و سیار در حال خدمت‌رسانی به زائرین آقا علی بن موسی الرضا(ع) هستند.

وی بیان کرد: در این طرح از سایر استان‌ها هم به عنوان نیروهای کمکی و پشتیبان دعوت کردیم و بر همین اساس با ۳۰ دستگاه آمبولانس و خودروی کمک‌دار در کنار سایر نجات گران جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در حال خدمت رسانی به زائرین هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.