افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
0
سرپرست شبکه بهداشت قوچان خبر داد

ثبت بیش از ۸۰۰ بازدید از مراکز تهیه مواد غذایی قوچان در دهه پایانی ماه صفر

  • کد خبر : 7537
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
ثبت بیش از ۸۰۰ بازدید از مراکز تهیه مواد غذایی قوچان در دهه پایانی ماه صفر
سرپرست شبکه بهداشت و درمان قوچان گفت: هم‌زمان با ایام پایانی دهه آخر صفر بیش از ۸۰۰ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در این شهرستان انجام‌شده است.

وحید صادقی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «قوچان خبر» با اشاره به حضور خیل عظیم زائران پیاده بارگاه منور رضوی در روزهای پایانی ماه صفر در قوچان اظهار کرد: بازرسان سلامت محیط و کار قوچان از ۵ الی ۱۵ شهریور هم‌زمان با دهه پایانی ماه صفر اقدام به تشدید بازرسی‌ها کردند.

وی بیان کرد: بیش از ۸۰۰ مورد بازدید از مساجد، تکایا، حسینیه‌ها، هیئت‌های مذهبی، موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی، مراکز اسکان زائرین، اماکن عمومی و مراکز تهیه و عرضه و فروش مواد غذایی توسط بازرسین سلامت محیط و کار در سطح شهرستان صورت گرفته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان قوچان تصریح کرد: تعداد ۶۴ مورد بازدید از مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی، ۷۳ مورد بازدید از موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی و اماکن اسکان زائر، ۶۴۶ مورد بازدید از مراکز تهیه و عرضه و فروش مواد غذایی و ۱۷ مورد بازدید از سامانه‌های آب‌رسانی توسط بازرسین بهداشت محیط و کار قوچان انجام‌شده است.

صادقی بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین موارد نظارتی، تأمین آب شرب سالم برای زائران است، گفت: کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت قوچان انجام ۱۲۲ مورد کلرسنجی از شبکه آب‌رسانی ، تانکرهای آب‌رسانی، آب بطری شده و عرضه یخ صنعتی و بهداشتی و ۲۵۴ موردسنجش پرتابل بر کیفیت آب و مواد غذایی  عرضه‌شده نظارت کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.