افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
0

«عدم درج قیمت» بیشترین تخلف‌های صنفی در قوچان است

  • کد خبر : 7542
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵
«عدم درج قیمت» بیشترین تخلف‌های صنفی در قوچان است
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان گفت: طی بازرسی‌های انجام شده از واحد‌های صنفی این شهرستان، ٨٣ مورد تخلف مورد رسیدگی و بررسی قرار گرفت که «عدم درج قیمت» بیشترین تخلف‌ها را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «قوچان خبر»، به نقل از «خبرگزاری فارس»، امیر معینی با اشاره به وظیفه اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی و نظارت، اظهار کرد: اولویت رسیدگی به شکایت‌ها مربوط به سامانه ١٢۴ است و بعد از آن گزارش‌های مکتوب مردمی توسط بازرسان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به انجام ٨۶٩ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی این شهرستان از ابتدای سال جاری، بیان کرد: طی این بازرسی‌ها ٨٣ مورد تخلف‌های مختلف همچون عدم درج قیمت، گران‌فروشی، کم‌فروشی و… مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت که «عدم درج قیمت» بیشترین تخلف واحد‌های صنفی را به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان با تأکید بر این موضوع که برخی افراد یا بر اساس عدم آگاهی و اطلاع و برخی نیز تعمدی نسبت به عدم درج قیمت اقدام می‌کنند، گفت: تنها عامل بازدارنده در این زمینه بازرسی و معرفی متخلفان به تعزیرات حکومتی است و قطعاً بدون هیچ مماشاتی برخوردهای قانونی صورت می‌گیرد.

معینی تعداد پروانه‌های صادر شده تمدیدی و اولیه را ۴٧۴ مورد برشمرد و تصریح کرد: مواد غذایی و خوراکی، پوشاک، املاک و اتومبیل در ردیف اول درخواست پروانه‌های صنفی قرار دارند و پس از آن کیف و کفش، تالار پذیرایی و کافه‌تریا درخواست‌های صنفی را به خود اختصاص می‌دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.