افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
0
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قوچان مطرح کرد

توانمندسازی هدف اصلی انجمن حمایت از زندانیان قوچان

  • کد خبر : 7549
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
توانمندسازی هدف اصلی انجمن حمایت از زندانیان قوچان
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قوچان گفت: یکی از اهداف اصلی این انجمن توانمندسازی خانواده زندانیان است که در این راستا کلاس‌های آموزشی به‌صورت رایگان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قوچان خبر»، علیرضا خلیلی صبح امروز در حاشیه افتتاح کارگاه آموزشی خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان قوچان، با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های دستگاه قضا در قوچان تکریم و پایداری خانواده زندانیان است، اظهار کرد: در این راستا برای توانمندسازی همسران زندانیان چند مرحله کلاس‌های آموزشی شامل قلاب‌بافی، خیاطی و… برگزار شد که تماماً رایگان بوده است.

وی بابیان اینکه در مرحله‌ای جدید برای توانمندسازی همسران زندانیان امروز شاهد افتتاح کارگاه آموزشی و ساخت ظروف پلیمری و شمع‌سازی هستیم که این کلاس در شرایط آزاد بین یک‌میلیون و 500 هزار تومان تا 3 میلیون و 500 هزار تومان هزینه دارد و در این کارگاه کاملاً رایگان است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قوچان از اشتغال تعدادی از خانواده‌های مددجویان تحت پوشش این انجمن در کارگاه‌ها، واحدهای تولیدی و کارخانه‌های سطح این شهرستان خبر داد و افزود: انجمن حدود 100 میلیون تومان برای برقراری این کلاس‌های رایگان هزینه کرده است و خانواده‌ها هیچ هزینه‌ای پرداخت نکرده‌اند.

خلیلی با اشاره به حضور حدود 30 نفر از خانواده‌های مددجویان تحت پوشش این انجمن در کارگاه آموزشی و ساخت ظروف پلیمری و شمع‌سازی، بیان کرد: تمام مواد اولیه موردنیاز این کلاس توسط انجمن حمایت از زندانیان تأمین می‌شود و پس از خودکفا شدن خانواده‌ها دیگر انجمن کاری ندارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.