افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
2
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قوچان خبر داد:

ساخت بیش از ١۵٠ واحد مسکونی ویژه اقشار کم‌درآمد در قوچان

  • کد خبر : 7610
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴
ساخت بیش از ١۵٠ واحد مسکونی ویژه اقشار کم‌درآمد در قوچان
رئیس بنیاد مسکن قوچان گفت:طی برنامه‌ریزی انجام شده ١۵٨ واحد مسکونی ویژه اقشار کم‌درآمد برای سال جاری در روستاهایی همچون نسیم‌آباد، پری‌آباد، نوروزی و... این شهرستان ساخته می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «قوچان خبر» به نقل از «خبرگزاری فارس»، عزیز ابراهیمی اظهار کرد: برای ساخت مسکن محرومین، ۵٠ واحد مسکونی در سایت ۴۴ هکتاری نهضت ملی مسکن این شهرستان پیش‌بینی شده که برای همه واحدها پی‌کنی و تأییدیه نقشه‌ها صورت‌گرفته است.

وی با بیان اینکه این واحدها در سطح شهر بوده و برای ساخت مسکن ویژه اقشار کم‌درآمد هم در سطح روستاها برنامه‌ریزی صورت‌گرفته است، گفت: ١٠۵ واحد مسکونی در روستای نسیم‌آباد پیش‌بینی‌شده که هم‌اکنون گچ‌وخاک ۵٠ واحد به اتمام رسیده و ١۵ واحد نیز در مرحله اجرای فونداسیون است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قوچان با یادآوری این مطلب که مابقی متقاضیان در روستای نسیم‌آباد در مرحله گزینش قرار دارند، تصریح کرد: ٢٨ واحد هم در روستاهای پری‌آباد، مقصودآباد، نوروزی و اترآباد ساخته می‌شود که زمین توسط بنیاد مسکن تأمین خواهد شد و فعلاً در مرحله شناسایی است.

وی با اشاره به اینکه ٢٠ واحد مسکونی نیز در روستای هی‌هی و ۵ واحد هم در روستای دوغایی اجرا می‌شود، بیان کرد: همه این واحدها به‌صورت مشارکتی است یعنی ٣۵٠ میلیون تومان به‌صورت تسهیلات توسط متقاضی تأمین اعتبار شده و مابقی با کمک خیرین و از محل حساب ١٠٠ امام کمک صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.