افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
3

مرکز تخصصی فیزیوتراپی مهرآور در قوچان افتتاح شد

  • کد خبر : 7638
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
مرکز تخصصی فیزیوتراپی مهرآور در قوچان افتتاح شد
مرکز تخصصی فیزیوتراپی مهرآور با بیش از ۲۰ دستگاه تخصصی ظهر امروز در قوچان به بهره برداری رسید تا بیماران دیگر نیازی به مراجعه به مرکز استان برای انواع خدمات فیزیوتراپی نداشته باشند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «قوچان خبر» مرکز تخصصی فیزیوتراپی مهرآور ظهر امروز با حضور عباسعلی صفایی فرماندار شهرستان قوچان، امیر معینی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، فاطمه شوشتری عضو شورای اسلامی شهر قوچان و جمعی دیگر از مسؤولین هم‌زمان با ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) به بهره‌برداری رسید.

در این مرکز فیزیوتراپی مجهز با بیش از ۲۰ دستگاه تخصصی، خدماتی چون فیزیوتراپی بعد از جراحی‌های ارتوپدی و ستون فقرات ،سوزن خشک ،درمان آسیب‌های اسکلتی عضلانی،آسیب‌های مغزی نخاعی و ورزشی و همچنین فیزیوتراپی تخصصی در اختلالات مربوط به عضلات کف لگن ازجمله مشکلات دفعی صورت می‌گیرد و دیگر نیازی به مراجعه به مرکز استان برای انواع خدمات فیزیوتراپی نیست.

عباسعلی صفایی فرماندار قوچان در حاشیه این مراسم گفت: یکی از مطالبات به‌حق مردم شهرستان و منطقه ایجاد چنین مرکز تخصصی و مجهزی بود که علاوه بر هزینه بالای فیزیوتراپی هزینه رفت‌وآمد به مرکز استان هم بر دوش همشهریان بود که خوشبختانه با تأسیس این فیزیوتراپی دیگر همشهریان قوچانی لازم نیست به مشهد و دیگر شهرها برای درمان سفر کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.