افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
0
به میزبانی قوچان؛

مسابقات بین استانی کاراته سبک «شیتوریوشوکوکای» برگزار شد

  • کد خبر : 7646
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱
مسابقات بین استانی کاراته سبک «شیتوریوشوکوکای» برگزار شد
رئیس هیأت کاراته قوچان از برگزاری مسابقات بین استانی کاراته سبک شیتوریوشوکوکای با حضور قریب به ۸۰۰ ورزشکار این سبک به میزبانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «قوچان خبر»، ناصر علیزاده امشب در حاشیه برگزاری مسابقات کاراته استانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین دوره مسابقات جام ورزشکار شهید محمدابراهیم هنری گرامیداشت هفته دفاع مقدس به مدت دو روز در سالن ورزشی معلم این شهرستان برگزار شد.

وی بابیان اینکه این دوره از مسابقات در دو گروه بانوان و آقایان و اکثر وزن‌ها با حضور قریب به 800 ورزشکار برگزارشده است، افزود: استقبال ورزشکاران به‌ویژه نونهالان و نوجوانان از این مسابقات بی‌نظیر بوده است و قطعاً برنامه‌ریزی‌ها برای ادامه‌دار بودن این مسابقات در شهرستان انجام می‌شود.

رئیس هیأت کاراته قوچان تصریح کرد: علاوه بر حضور ورزشکارانی از شهرستان‌های قوچان، مشهد، گناباد، خواف و طرقبه، کاراته‌کارانی نیز از شهرستان‌های شیروان، بجنورد، اسفراین و آشخانه استان خراسان شمالی نیز حضور داشتند.

وی بیان کرد: در پایان این دوره از مسابقات قوچان مقام اول، مشهد مقام دوم و آشخانه مقام سوم را در قسمت بانوان و در قسمت آقایان نیز شهرستان‌های اسفراین، طرقبه و شیروان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/

 

 

 

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.