افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
2
نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی خبر داد

استخر دانش‌آموزی قوچان آبگیری شد

  • کد خبر : 7656
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
استخر دانش‌آموزی قوچان آبگیری شد
نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی گفت: استخر دانش‌آموزی این شهرستان که سال‌ها به دلیل عدم تخصیص اعتبار بلاتکلیف باقی‌مانده بود در مسیر راه‌اندازی و افتتاح قرار گرفت و به مرحله آبگیری رسیده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «قوچان خبر»، علی آذری ظهر امروز در حاشیه بازدید از استخر دانش‌آموزی قوچان با حضور جمعی از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان یکی از مشکلات عمده به شمار می‌آید که بارها رسانه‌ها این گلایه‌های به‌حق مردم را مطالبه داشته‌اند.

وی با یادآوری اینکه زمانی به دلیل تعطیلی استخر قوچان، مردم باید به شهرهای دیگر مراجعه می کرند و همین امر نیز مشکلاتی را به وجود می‌آورد، گفت: استخر دانش‌آموزی به‌عنوان دومین استخر قوچان سال‌ها بلاتکلیف بود که امروز مراحل آبگیری آن در حال انجام است و در نزدیک‌ترین بازه زمانی پروژه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شوری اسلامی استخر دانش‌آموزی این شهرستان را استخری متفاوت و مجهز به تجهیزاتی نظیر سونا، جکوزی و دو حوضچه ویژه بزرگ‌سالان و کودکان دانست و خاطرنشان کرد: این استخر با هزینه‌های اقتصادی امروز حدود ۶٠ میلیارد تومان هزینه داشته است که قریب به ١٧ میلیارد تومان آن از بودجه در اختیار نماینده نزد سازمان برنامه و بودجه اختصاص‌یافته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.