افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
1
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ١١۵ قوچان مطرح کرد

امدادرسانی اورژانس ١١۵ قوچان به بیش از یک هزار مصدوم در سال جاری

  • کد خبر : 7684
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۲۴
امدادرسانی اورژانس ١١۵ قوچان به بیش از یک هزار مصدوم در سال جاری
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ١١۵ قوچان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیروهای امدادی اورژانس این شهرستان به یک هزار و ۵٨ مورد تصادف اعزام شدند و در این مأموریت‌ها به یک هزار و ۴۴۵ مصدوم رسیدگی کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «قوچان خبر» به نقل از «خبرگزاری فارس» حسن سعیدی اظهار کرد: نیروهای امدادی اورژانس ١١۵ این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون به ۴ هزار و ۴۴٨ مأموریت اعزام شدند که یک هزار و ۵٨ مورد آن مربوط به تصادفات و ٣ هزار و ٣٩٠ مورد غیر تصادفات بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد تصادف‌های انجام شده دارای یک هزار و ۴۴۵ مصدوم بوده است، گفت: متأسفانه در این حوادث ١٩ نفر در صحنه تصادف فوت کردند و علاوه بر درمان ۵٣ نفر در محل حادثه، یک هزار و ١٩٨ مصدوم به بیمارستان انتقال یافتند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ١١۵ قوچان مأموریت‌های غیرتصادفی را شامل بیماری‌های داخلی، قلبی، سکته مغزی، مسمومیت‌ها و زنان و زایمان دانست و خاطرنشان کرد: از این تعداد مأموریت، ٢ هزار و ١٧٣ مورد انتقال به بیمارستان و ٣۵١ مورد درمان در محل انجام شده است و ۵٩۵ مورد هم از رفتن به بیمارستان خودداری کردند.

سعیدی با تأکید بر اینکه تعداد مأموریت‌های اعزامی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، در مجموع و هم تفکیک تصادفات و غیر تصادفات دارای افزایش بوده است، یادآور شد: مجموع مأموریت‌های اعزامی سال گذشته توسط اورژانس این شهرستان ٣ هزار و ٢٩١ مأموریت بوده که ٢ هزار و ۴٩٧ مورد غیرتصادفی و ٧٩۴ مورد تصادفی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.