افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
1
مدیر امور منابع آب قوچان خبر داد

توقیف تانکر حمل آب غیرمجاز در قوچان

  • کد خبر : 7706
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
توقیف تانکر حمل آب غیرمجاز در قوچان
مدیر امور منابع آب قوچان از توقیف یک دستگاه تانکر که بدون مجوز از رودخانه تبارک برداشت آب انجام می‌داد، خبر داد.

حمیرا شامکوئیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «قوچان خبر»، اظهار کرد: در راستای اجرای قانون توزیع عادلانه آب و حفاظت از منابع آبی شهرستان، یک دستگاه تانکر که بدون مجوز در حال برداشت آب از بستر رودخانه تبارک بود، توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

وی بابیان اینکه علاوه بر توقیف دستگاه، راننده نیز برای سیر مراحل قانونی بازداشت و به مراجع قضایی معرفی شد، گفت: تانکرهای حمل آب غیرمجاز به دلیل برداشت غیرقانونی از منابع آب که می‌تواند به کاهش منابع آبی و ایجاد مشکلات زیست‌محیطی منجر شود، توقیف می‌شوند.

مدیر امور منابع آب قوچان با یادآوری اینکه عدم رعایت استانداردهای بهداشتی توسط این تانکرها ممکن است برای مصرف انسانی یا کشاورزی مناسب نباشد، افزود: جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز به حفظ منابع آبی و مدیریت بهتر آن‌ها کمک می‌کند.

شامکوئیان با اشاره به اینکه این اقدامات به‌منظور حفاظت از منابع طبیعی و اطمینان از دسترسی عادلانه به آب انجام می‌شود، بیان کرد: برای شناسایی متخلفان همراهی و همکاری شهروندان و روستائیان دغدغه مند شهرستان، بسیار کمک‌کننده خواهد بود و برخورد با متخلفان منابع آبی، وظیفه ذاتی امور منابع آب است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7706

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.