افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
0

گلایه فرمانده سپاه قوچان از عدم حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های هفته دفاع

  • کد خبر : 7709
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
گلایه فرمانده سپاه قوچان از عدم حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های هفته دفاع
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قوچان گفت: بخش قابل‌توجهی از مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به هر دلیلی نسبت به وظایف بر عهده، کوتاهی انجام می‌دهند و در برنامه‌های هفته دفاع مقدس قوچان جای خالی آن‌ها حس می‌شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبر «قوچان خبر»، سرهنگ پاسدار مرتضی نظری صبح امروز در جلسه شورای اداری قوچان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: بخش قابل‌توجهی از مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به هر دلیلی از وظایف بر عهده کوتاهی کردند و جای خالی آن‌ها در برنامه‌های هفته دفاع مقدس همچون پیاده‌روی خانوادگی، عطرافشانی گلزار شهدا، نماز جمعه و حتی گرامیداشت یاد و خاطره سردار یوسف کلاهدوز در مسجد جامع امام خمینی(ره) دیده می‌شد.

وی بابیان اینکه مسؤولین در نظام جمهوری اسلامی ایران باید به نحو احسن به وظایف محوله عمل کنند و مسؤولیت پذیر باشند، گفت: امروز مردم نسبت به عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی بسیار دقیق هستند و این را طعنه می‌زنند که چرا تعداد مدیران حاضر در برنامه‌ها اندک شمار بوده و در جلسات حضور ندارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قوچان تأکید کرد: این تذکرات بارها داده‌شده و عده‌ای همیشه این بی‌توجهی‌ها را ادامه می‌دهند پس این موضوع برای بیدار کردن کسانی است که در خواب فرورفته‌اند و آنانی که خود را به خواب‌زده‌اند دیگر بیدار نمی‌شوند.

فعالیت 60 نفر از همشهریان قوچانی در معدن‌های طبس

دادستان عمومی و انقلاب قوچان هم در این جلسه با اشاره به این موضوع که 60 نفر از این شهرستان مشغول کار در معدن‌های طبس هستند، گفت: رفتن قوچانی‌های و طی کردن این بعد مسافت برای رسیدن به طبس به معنای آن بوده که موقعیت شغلی در این شهرستان ضعیف است.

مصطفی دلخواه با تأکید بر اینکه مشهد مقدس دارای ظرفیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری بوده که می‌تواند به این شهرستان سرازیر شود، افزود: باید نسبت به این موضوع چاره و راهی اندیشیده شود تا با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قوچان بتوان در حوزه اشتغال عملکرد مناسبی داشت.

وی یکی از معضلات ادارات در این شهرستان سرقت کابل و سیم و تشکیل پرونده‌های متعدد در این زمینه دانست و تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به نسبت به انجام اقدامات پیشگیرانه در این زمینه اقدام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.