افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
3

جریمه ۵۴٠ میلیون‌تومانی واحد‌های صنفی متخلف در قوچان

  • کد خبر : 7906
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲
جریمه ۵۴٠ میلیون‌تومانی واحد‌های صنفی متخلف در قوچان
معاون جهاد کشاورزی قوچان گفت: به‌منظور ایجاد آرامش در سطح بازار، از ابتدای سال جاری تاکنون ٣٧ مورد پرونده تخلف صنفی در این شهرستان تشکیل و متخلفان ۵۴٠ میلیون تومان جریمه نقدی شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «قوچان خبر» به نقل از «خبرگزاری فارس»؛ علیرضا برات‌زاده با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص تنظیم بازار، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ٢٠۶ تن برنج و شکر و بیش از ٨٠ تن گوشت قرمز منجمد و گرم در سطح بازار توزیع شد که با توزیع این میزان گوشت، قیمت محصول در مسیر سراشیبی قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه به‌منظور ایجاد آرامش در سطح بازار و توزیع اقلام ضروری موردنیاز مردم، کارشناسان جهاد کشاورزی بازرسی‌های نوبه‌ای را از سطح واحد‌های صنفی و غیر صنفی انجام می‌دهند، گفت: از میان یک هزار و ۴۶٢ مورد بازرسی انجام شده، ٣٧ پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد که متخلفان ۵۴٠ میلیون تومان جریمه نقدی شدند.

معاون جهاد کشاورزی قوچان با بیان اینکه امسال چهار پروانه بهره‌برداری در حوزه کشاورزی صادر شده و سه پروانه نیز در شرف تأسیس است، تصریح کرد: ایجاد صنایع و طرح‌های بزرگی در حوزه جهاد توسط بخش خصوصی در حال اجرا است که نیاز به حمایت مالی دارند اما تاکنون موفق به اخذ تسهیلات موردنیاز نشدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.