افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
0

صدای شکستن استخوان‌های رژیم اسرائیل شنیده می‌شود

  • کد خبر : 8025
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹
صدای شکستن استخوان‌های رژیم اسرائیل شنیده می‌شود
مدیر آموزش‌وپرورش قوچان گفت: رژیم فرتوت و منحل شده اسرائیل باید بداند صدای شکسته‌شدن استخوان‌هایش در کل عالم شنیده می‌شود و پیروزی از آن پا برهنگان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «قوچان خبر» به نقل از «خبرگزاری فارس»، حجت‌الاسلام رضا حسن‌زاده در حاشیه اجتماع عظیم جوانان در محکومیت ترور سید حسن نصرالله اظهار کرد: معلمان و دانش‌آموزان این شهرستان به نیابت از دانش‌آموزان و معلمان شهید فلسطین و لبنان در این اجتماع پرشکوه آمدند و بگویند راه نصرالله‌ها ادامه دارد تا «نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِیبٌ» اتفاق بیفتد.

وی تأکید کرد: دشمن باید بداند اگر سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی را از ما گرفتید سردارها به وجود آمدند و اگر امروز شهید سید حسن نصرالله را به شهادت رساندند سید حسن نصرالله‌های دیگر تا فتح قدس در راه هستند.

مدیر آموزش‌وپرورش قوچان با اشاره به این موضوع که ما ثابت کردیم خون بر شمشیر پیروز بوده و این اتفاق به‌زودی خواهد افتاد، بیان کرد: رژیم فرتوت و منحل شده اسرائیل باید بداند صدای شکسته‌شدن استخوان‌هایش در کل عالم شنیده می‌شود و این مستضعفان جهان هستند که ثابت می‌کنند پیروزی از آن پا برهنگان بوده تا نهضت جهانی حضرت ولی‌عصر(عج) محقق شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=8025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.