افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
0

جشن مهر سینمای خراسان رضوی در قوچان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 8033
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
جشن مهر سینمای خراسان رضوی در قوچان برگزار می‌شود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان گفت: جشن مهر سینمای خراسان رضوی به همراه افتتاح سینمای تازه بازسازی شده قوچان و تجلیل از فعالان سینمایی استان هشتم مهرماه به میزبانی این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «قوچان خبر» به نقل از «خبرگزاری فارس»، ابراهیم مطاعی اظهار کرد: سومین جشن مهر سینمای خراسان رضوی هشتم مهرماه با حضور محمد خزایی رئیس سازمان سینمایی کشور به همراه معرفی و تجلیل از فعالان سینمایی استان به میزبانی قوچان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بازسازی تنها سینمای این شهرستان به همت سرمایه‌گذار بخش خصوصی که یکی از سینما گذاران اهل خراسان است، گفت: این سینما پس از سال‌ها تعطیلی امروز با هزینه‌ای بالغ بر ١١ میلیارد تومان راه‌اندازی می‌شود که شامل چهار سالن مجهز بوده و مجموعاً قوچان را صاحب ۵٢٢ صندلی سینمایی می‌کند و هم‌زمان با جشن مهر سینمای خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان یادآور شد: علاوه بر اجرای برنامه‌های مختلف در جشن مهر سینما، از چهار نفر از فعالان سینمایی قوچان و پیش‌کسوتان سینمایی شهرستان که در دهه ۶٠ و ٧٠ در تنها سینمای قوچان فعالیت داشته‌اند هم تجلیل به عمل می‌آید.

مطاعی تأکید کرد: جشن مهر سینما باهدف توجه به هنرمندان و تقویت روابط میان آن‌ها و سینماگران عموماً در مرکز استان اجرا می‌شود اما امسال این برنامه در خراسان رضوی به میزبانی شهرستان قوچان اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=8033

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.