افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
10
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور مطرح کرد:

ساخت ۸ هزار واحد مسکن محرومین توسط بنیاد مسکن

  • کد خبر : 969
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۰۰
ساخت ۸ هزار واحد مسکن محرومین توسط بنیاد مسکن
تابش گفت: تعداد ۸ هزار واحد مسکونی محرومین توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است که امروز ۶ هزارمین واحد آن در قوچان افتتاح شد.

به گزارش قوچان خبر؛ علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در حاشیه افتتاح طرح هادی روستایی در قوچان با اشاره به این مطلب که ۸ هزار واحد مسکن محرومین را باید در یک سال بسازیم گفت: این واحد مسکونی که امروز در قوچان تحویل شد ۶ هزارمین واحد مسکن محرومین بود که به صورت نمادین در این شهرستان افتتاح شد.
وی تصریح کرد: واحد مسکونی روستای دیزادیز قوچان نیز که امروز افتتاح شد افتتاح طرح هادی روستایی و طرح مسکن خانواده ۲ معلولی روستای کتلر

طرح هادی روستایی روستای کتلر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و صد و بیست میلیون تومان توسط بنیاد مسکن و طرح مسکن خانواده های ۲ معلولی این روستا با کمک بلاعوض و پرداخت ۸۴ میلیون تومان تسهیلات و به صورت مشارکت بهزیستی و بنیاد مسکن با حضور تابش رییس بنیاد مسکن کشور، رضایی رییس کمیسیون و چند تن از اعضای کمیسیون عمران مجلس و مدیران کل استانی و با همراهی نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی افتتاح و به بهره برداری رسیدیکی از ۳ هزار واحد مسکونی سیل سال ۹۸ است که سهمیه بازسازی داشتند که تقریبا اکثر آنها تمام شده است.
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تاکید بر این مطلب که ما در بنیاد مسکن عمدتا یا خانه را بازسازی میکنیم یا محیط روستا را افزود: با کمک بهزیستی و اعتبارات تکمیلی بنیاد مستضعفان برای افرادی که دارای ۲ معلول هستند احداث واحد مسکونی با امکانات ویژه داریم که حدودا ۶۰۰ واحد دو معلولی در استان خراسان رضوی را آغاز کرده ایم که تعدادی نیز به اتمام رسیده است.

وی در خصوص مسکن ملی نیز افزود: حدود ۷۰ تا ۸۰ هزار واحد طرح مسکن ملی شهرهای کوچک کم جمعیت زیر ۲۵ هزار جمعیت و نیز تعدادی زیر ۵۰ هزار نفر به بنیاد مسکن واگذار شده است که زمین و امکانات را از مسکن و شهرسازی میگیریم و با امکانات بنیاد آنها را تکمیل می کنیم.

تابش ادامه داد: نمی توان زمان مشخصی برای طرح اقدام مسکن ملی مشخص کرد و قطعا تا پایان دولت فقط می توان بخشی از کارهای اجرایی آن را انجام داد.

افتتاح طرح هادی روستایی و طرح مسکن خانواده ۲ معلولی روستای کتلر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و صد و بیست میلیون تومان توسط بنیاد مسکن و طرح مسکن خانواده های ۲ معلولی این روستا با کمک بلاعوض و پرداخت ۸۴ میلیون تومان تسهیلات و به صورت مشارکت بهزیستی و بنیاد مسکن ، افتتاح و بهره برداری از طرح هادی روستایی دیزاوند با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان، تحویل ۲۳۶ هزارمین جلد سند و افتتاح ۶ هزارمین مسکن روستایی محرومان در روستای علی آباد قوچان توسط اداره بنیاد مسکن از برنامه های سفر رئیس بنیاد مسکن کشور بود

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.